0

کارت شناسه فقط برای برخی مشترکان صادر می‌شود

  • کد خبر : 20811
  • 16 فروردین 1399 - 16:33
کارت شناسه فقط برای برخی مشترکان صادر می‌شود

سخنگوی صنعت برق گفت: کارت شناسه برق فقط برای مشترکانی صادر می‌شود که دارای نوعی ناتوانی بوده و یا از تلفن همراه برخوردار نیستند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا،”مصطفی رجبی مشهدی” روز شنبه افزود: کارت شناسه برق در ادامه طرح حذف قبض کاغذی مطرح شده و فقط برای مشترکانی […]

سخنگوی صنعت برق گفت: کارت شناسه برق فقط برای مشترکانی صادر می‌شود که دارای نوعی ناتوانی بوده و یا از تلفن همراه برخوردار نیستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار اقتصادی ایرنا،”مصطفی رجبی مشهدی” روز شنبه افزود: کارت شناسه برق در ادامه طرح حذف قبض کاغذی مطرح شده و فقط برای مشترکانی صادر خواهد شد که توانایی اعلام قبض خود را به هر دلیل ندارند و یا دسترسی به تلفن همراه برای ارایه اطلاعات خود ندارند.

وی ادامه داد: کارت شناسه برای این چنین افراد صادر می شود تا آنها نیز بتوانند به راحتی از وضعیت مصرف خود اطلاع پیدا کنند.

 

نیروگاهیان

معاون برنامه ریزی اقتصادی شرکت توانیر گفت: طرح حذف قبض کاغذی که از پارسال به مرحله اجرا درآمد همچنان تداوم دارد.

رجبی مشهدی ادامه داد: علاوه بر ارسال پیامک برای مشترکان برق در این طرح که حاوی مبلغ، دوره و میزان مصرف است مشترکان می توانند از طریق اپلیکیشنی که طراحی شده اطلاعات قبض خود را مشاهده کنند.

وی افزود: متقاضیان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه های اطلاع رسانی شرکت‌های برق نیز همه اطلاعات قبض خود را به صورت الکترونیکی مشاهده کرده و از عملکرد دوره های مختلف آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=20811

مطالب پیشنهادی

04تیر
ترموکوپلهای حفاظت یاتاقانهای فیدپمپ های نیروگاه نکا بازسازی شد
04تیر
بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای تسریع در اتمام طرحهای اوج بار برق منطقه ای تهران
در بازدید معاون برنامه ریزی شرکت توانیر از پست های کوثر و کمال آباد تاکید شد:

بکارگیری تمامی ظرفیت ها برای تسریع در اتمام طرحهای اوج بار برق منطقه ای تهران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.