3
در راستای اردوی راهیان پیشرفت:

کارکنان امور توزیع نیروی برق قائمشهر از نیروگاه نکا بازدید کردند

  • کد خبر : 124740
  • 19 اسفند 1402 - 11:02
کارکنان امور توزیع نیروی برق قائمشهر از نیروگاه نکا بازدید کردند
در اين بازديد به منظور ترويج فرهنگ مدیریت مصرف، ابتدا فيلم هاي کوتاه و مستندهایی درخصوص معرفي نيروگاه و سختی های شرایط کاری در بخشهای تعميرات، بهره برداري و توليد انرژي به نمايش درآمد،

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولیدبرق از نیروگاه شهیدسلیمی نکا ، در این بازدید به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، ابتدا فیلم های کوتاه و مستندهایی درخصوص معرفی نیروگاه و سختی های شرایط کاری در بخشهای تعمیرات، بهره برداری و تولید انرژی به نمایش درآمد، سپس کارشناسان نیروگاه به تشریح توانمندی های کارکنان در زمینه نگهداری وتعمیرات واحدها، موفقیت های شرکت های داخلی در زمینه بومی سازی تجهیزات نیروگاهی، محدودیت ها، چالشها، پیچیدگی و دشواری فرایند تولیدبرق و نیز لزوم بهینه سازی و مدیریت در مصرف انرژی پرداختند.

در ادامه بازدیدکنندگان با حضور در بخشهای مختلف واحدهای نیروگاه بخار و بازدید از تأسیسات، ترانس، بویلر، سالن توربین، اتاق فرمان و شنیدن توضیحات کارشناسان از نزدیک با نحوه تولیدبرق و خدمات کارکنان این صنعت زیربنایی برای تولید برق مورد نیاز شبکه و تأمین آسایش و رفاه مشترکان آشنا شدند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=124740

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.