3
معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو:

کارکنان صنعت برق در دمای طاقت فرسای تابستان و سرمای زمستان در حال خدمت‌رسانی هستند

  • کد خبر : 107219
  • 14 تیر 1402 - 18:41
کارکنان صنعت برق در دمای طاقت فرسای تابستان و سرمای زمستان در حال خدمت‌رسانی هستند
احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو امروز در جمع مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان حضور یافت.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو با اشاره به ضریب نفوذ ۹۹ درصدی برق در کشور گفت: کارکنان صنعت برق در دمای طاقت فرسای ۴۰ تا ۵۰ درصدی تابستان و سرمای زمستان در حال خدمت‌رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزارت نیرو امروز در جمع مدیران و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان حضور یافت.
حیدری در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: تمامی پرسنل وزارت نیرو که خدمات لحظه‌ای به مردم می‌دهند، خدمات ارزنده‌‌ای را ارائه می کنند که بیش از ۹۹ درصد مردم کشور نفوذ داشته و از بالاترین شاخص‌های برق رسانی دنیاست.
معاون امور مجلس وزارت نیرو، اعلام کرد: امروز ایران جزو ۱۰ کشور برتر سدسازی در تمام دنیا است.
و‌ی ادامه داد: این در شرایطی است که کارکنان ما جهت پایدارماندن جریان آب و برق و تعمیر سیستم های صنعت گاه در گرمای ۴۰ تا ۵۰ درجه و گاه در زمستان در سرمای طاقت فرسا، تلاش می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به ایام فرخنده عید غدیرخم اظهار کرد: قرآن توسط پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به بشریت، ابلاغ شد و این کتاب، معجزه‌ای است که غیر‌قابل تحریف است و آمده است که پس از رسول اکرم، امامانی خواهند آمد که تا پایان خلقت بر روی زمین خواهند بود.
این مسئول ادامه داد: قرآن و ولی خداوند همواره در کنار انسان است تا چگونه او زندگی کند و لذا لازمه هر امری اگر بخواهد راه سعادت را بپیماید باید به طور مستمر و لحظه‌ای از این دو نعمت، محافظت و بهره ببرد.
حیدری عنوان کرد: لذا جمهوری اسلامی ایران که پس از حکومت امیرالمؤمنین علیه السلام، حکومت اسلامی است؛ افتخارش همین دو امانت یعنی قرآن و ولایت است.
وی بیان کرد: با فرمانی که حضرت رسول از خداوند می‌گیرد و صحنه غدیر رقم می‌خورد، ولایت در عالم جاری شد تمامی امامان علاوه بر اینکه ولی شدند خود نیز ولایتمدار بودند.
معاون امور مجلس وزارت نیرو، اشاره کرد: باید سجده شکر کنیم که در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که قرآن و اهل بیت در آن جاری است.

 

 

نیروگاهیان

موسوی تاکامی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان نیز در این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: خوشبختانه در صنعت برق خودکفا هستیم و ما در استان مازندران و گلستان توانستیم عقب ماندگی‌های دهه گذشته را جبران کنیم. ما رکوردهای جاودانی را در نصب پست ها و خطوط انتقال نیرو ثبت کردیم و ظرفیت شبکه در یک سال تا ۲۰٪ افزایش دادیم.
وی اعلام کرد: امروز در دنیای صنعت برق ما به تسلط تکنولوژی دست یافتیم و  بهتر از دهه‌های گذشته کار می کنیم و به نقطه‌ای رسیدیم که از بسیار از کشورهای دنیا، پیشرو تر هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=107219
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.