3

کارگر ساختمانی از ارتفاع ۶ متری در کرج سقوط کرد

  • کد خبر : 21832
  • 27 فروردین 1399 - 19:33
کارگر ساختمانی از ارتفاع ۶ متری در کرج سقوط کرد

یساولی از سقوط یک کارگر ساختمانی ۳۵ ساله از تبعه افغان از ارتفاع ۶ متری یک ساختمان ۶ طبقه در عظیمیه کرج بر روی حفاظ ترانس برق فشار قوی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد یساولی» از سقوط یک کارگر ساختمانی ۳۵ ساله از […]

یساولی از سقوط یک کارگر ساختمانی ۳۵ ساله از تبعه افغان از ارتفاع ۶ متری یک ساختمان ۶ طبقه در عظیمیه کرج بر روی حفاظ ترانس برق فشار قوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد یساولی» از سقوط یک کارگر ساختمانی ۳۵ ساله از تبعه افغان از ارتفاع ۶ متری یک ساختمان ۶ طبقه در عظیمیه کرج بر روی حفاظ ترانس برق فشار قوی خبر داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج علت وقوع این حادثه را که صبح امروز چهارشنبه به وقوع پیوست، برق گرفتگی حین انجام کار عنوان کرد و ادامه داد: این حادثه موجب مصدومیت شدید کارگر مذکور شد.

نیروگاهیان

یساولی بیان کرد: ساعت ۱۰:۱۷ دقیقه صبح امروز این حادثه به آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروها به همراه مسئول مربوطه به محل حادثه اعزام شدند و پس از ایمن سازی محل، مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21832

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.