3

کانادایی‌ها در مازندران نیروگاه برق می‌سازند

  • کد خبر : 25187
  • 29 اردیبهشت 1399 - 12:26
کانادایی‌ها در مازندران نیروگاه برق می‌سازند
حسین افضلی از عقد قرارداد با شرکت کانادایی خبر داد و گفت: این شرکت در سه نقطه زمین خریداری و مجوزهای لازم را دریافت کرده و قرار است به زودی نیروگاه های جدید برق را احداث کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران از ورود سرمایه گذاران و شرکت‌های کانادایی برای احداث نیروگاه‌های برق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرنگار بازار ،حسین افضلی با اشاره به روند رو به رشد سرمایه گذاری‌های خارجی در بخش صنعت برق مازندران اظهار داشت: مجموع سرمایه گذاری های خارجی صورت گرفته از سوی کشورهای چین، فرانسه و آلمان تاکنون در استان ۲۹ میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰ مگاوات نیروگاه توسط سرمایه گذاران خارجی در مازندران احداث شده است، از عقد قرارداد با شرکت کانادایی خبر داد و گفت: این شرکت در سه نقطه زمین خریداری و مجوزهای لازم را دریافت کرده و قرار است به زودی نیروگاه های جدید برق را احداث کنند.

نیروگاهیان

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با عنوان اینکه شرکت برق منطقه ای مازندران در زمینه سرمایه گذاری خارجی رتبه اول را در کشور کسب کرده است، گفت: سرمایه گذاران داخلی نیز پنج پروژه نیروگاهی در شهرهای بابل، چمستان، آمل، بهشهر و گرگان با ظرفیت ۹۴ مگاوات احداث می کنند.

افضلی افزود: با حجم سرمایه گذاری جذب شده در سال گذشته هزار و ۴۵۰ ولت آمپر به ظرفیت ایستگاه ها افزوده شد و ۳۸ کیلومتر مدار به طول خط شبکه برق مازندران و گلستان اضافه شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25187

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.