6

کاهش آمار آتش سوزی در پی شیوع کرونا/ آتش سوزی پل معالی آباد خسارت جانی نداشت

  • کد خبر : 25653
  • 03 خرداد 1399 - 21:07
کاهش آمار آتش سوزی در پی شیوع کرونا/ آتش سوزی پل معالی آباد خسارت جانی نداشت
در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک با تیر چراغ برق در معالی آباد در روز گذشته آتش سوزی رخ داد که با حضور به موقع تیم آتش نشان اطفای حریق صورت گرفت.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: سقوط تیر چراغ برق با خودروی پراید در پل معالی آباد خسارت جانی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری فارس،در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک با تیر چراغ برق در معالی آباد در روز گذشته آتش سوزی رخ داد که با حضور به موقع تیم آتش نشان اطفای حریق صورت گرفت.

محمدهادی قانع ،سرعت بالای خودروی پراید و عدم کنترل راننده را دلیل برخورد با تیر چراغ برق عنوان کرد که در نهایت سقوط تیر چراغ برق منجر به آتش سوزی شد.

وی با اشاره به اینکه راننده خودرو پیش از رسیدن تیم آتش نشان از خودرو بیرون آمده بود،گفت: خوشبختانه خروج راننده و رسیدن به موقع تیم آتش نشان سبب شد خسارت جانی را شاهد نباشیم.

قانع اظهار داشت: اطفای حریق و ایمن سازی محیط توسط تیم ما صورت گرفت و تیر چراغ برق توسط اداره برق تعویض شد.

نیروگاهیان

رییس سازمان آتش نشانی شیراز در بخش دیگری از این گفت و گو از کاهش میزان آتش سوزی از ابتدای امسال به دلیل شیوع کرونا خبر داد و اظهار داشت: از اسفند ماه گذشته تا به امروز به دلیل شرایط موجود و شیوع کرونا و ماندن بیشتر مردم در خانه شاهد کاهش چشمگیر آتش سوزی بوده ایم. این در حالی است که به علت خلوتی خیابان ها و افزایش سرعت خودرو ها تصادفات رانندگی در این ایام بیشتر بوده است.

قانع افزود: ارائه توصیه های پیشگیرانه به مردم جهت جلوگیری از بروز آتش سوزی همچون نحوه استفاده از مواد ضدعفونی کننده و موارد این چنینی را در این ایام در دستور کار داشته ایم.

وی گیر کردن دست یک کودک در چرخ گوشت را یکی از سخت ترین عملیان امسال دانست و از خانواده ها خواست تا مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان شان داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25653

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.