6

کاهش آمار سرقت کابل‌های برق در اسکو

  • کد خبر : 39390
  • 08 دی 1399 - 23:30
کاهش آمار سرقت کابل‌های برق در اسکو
"صابر سقندل" با اشاره به افزایش میزان سرقت از شبکه‌های توزیع برق، گفت: با وجود اینکه شرکت توزیع بازدیدهای برنامه‌ریزی شده گسترده‌ای را از مناطق حادثه‌خیز تدارک دیده، لزوم همکاری تنگاتنگ عوامل انتظامی برای کاهش میزان سرقت از شبکه‌ی برق بیش از پیش احساس می‌شود.

گشت‌های مستمر شبانه‌ برق تبریز و نیروی انتظامی و تبدیل شبکه‌ سیم مسی به کابل خودنگهدار موجب کاهش آمار سرقت تجهیزات و شبکه‌ برق در شهرستان اسکو شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه‌ برق تبریز در جلسه‌ای با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان اسکو و روسای کلانتری‌های شهرستان اسکو، سهند و ایلخچی و مدیر دفتر حراست و امور محرمانه و مدیر برق سهند شرکت توزیع نیروی برق تبریز که پیرامون راهکارهای پیشگیری از سرقت و برنامه‌ریزی جهت مشارکت و همکاری در بازدیدهای شبانه برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی در سطح شهرستان اسکو، از کاهش آمار سرقت در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ خبر داد و خواستار برقراری منظم برنامه‌ گشت تلفیقی شبانه شد.

“صابر سقندل” با اشاره به افزایش میزان سرقت از شبکه‌های توزیع برق، گفت: با وجود اینکه شرکت توزیع بازدیدهای برنامه‌ریزی شده گسترده‌ای را از مناطق حادثه‌خیز تدارک دیده، لزوم همکاری تنگاتنگ عوامل انتظامی برای کاهش میزان سرقت از شبکه‌ی برق بیش از پیش احساس می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو نیز ضمن اعلام آمادگی در خصوص تخصیص نفر جهت ایجاد گشت‌های شبانه، تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شبکه را یکی از راهکارهای اساسی جهت پیشگیری از سرقت عنوان کرد و گفت: تاسیسات و تجهیزات شبکه‌ی برق‌رسانی، جزو اموال عمومی دولت است و تداوم برق‌رسانی به مردم عزیز، نیازمند حساسیت مضاعف در پاسداشت و نگهداری از این تاسیسات است.
“ستار داداشی” همچنین روشنایی استاندارد کریدورها را عامل مهمی در کاهش سرقت‌ها دانست.
مدیر امور برق شهرستان اسکو نیز در این جلسه، اقدامات اجرایی انجام شده در این امور را در کاهش آمار سرقت‌ها در این حوزه موثر دانست و گفت: تبدیل بالغ بر ۳۵ کیلومتر شبکه‌ سیم مسی به کابل خودنگهدار در شش ماه منتهی به آذرماه ۱۳۹۹ از جمله مهمترین دلایل کاهش سرقت‌ها در شهرستان اسکو در مقایسه با سال ۹۸ است.
“جعفر باقری” ادامه داد: ادامه‌ گشت‌های تلفیقی برق تبریز و ناجا در حوزه‌ مدیریت برق اسکو (ادارات برق اسکو، سهند و ایلخچی) می‌تواند در راستای صیانت و حفاظت از شبکه توزیع به‌صورت منظم و منسجم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=39390
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.