2

کاهش شدید تولید نفت خام در لیبی

  • کد خبر : 21107
  • 19 فروردین 1399 - 13:01
کاهش شدید تولید نفت خام در لیبی

کاهش شدید تولید نفت خام در لیبی به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، تولید نفت خام در لیبی به ۸۹ هزار و ۹۳۳ بشکه در روز رسید. شرکت ملی نفت لیبی روز دوشنبه اعلام کرد تولید نفت خام این کشور روزانه به ۸۹ هزار و ۹۳۳ […]

کاهش شدید تولید نفت خام در لیبی
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، تولید نفت خام در لیبی به ۸۹ هزار و ۹۳۳ بشکه در روز رسید.

شرکت ملی نفت لیبی روز دوشنبه اعلام کرد تولید نفت خام این کشور روزانه به ۸۹ هزار و ۹۳۳ بشکه رسیده است.
شرکت ملی نفت لیبی با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود ‏زیان ناشی از کاهش اجباری و غیر قانونی تولید نفت خام این کشور از تاریخ ۱۷ ژانویه گذشته را بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار اعلام کرد.

تعطیلی بنادر و میدان‌های نفتی لیبی توسط گروه‌های طرفدار خلیفه حفتر فرمانده نیرو‌های موسوم به ارتش ملی شرق لیبی باعث کاهش شدید تولید نفت خام این کشور شده است. میزان تولید نفت خام لیبی روزانه به حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه رسیده بود، اما از اواسط ماه ژانویه و با تعطیلی بنادر و میدان‌های نفتی روند نزولی پیدا کرد و تولید نفت در روز دوشنبه ۵ آوریل به ۸۹ هزار و ۹۳۳ بشکه رسید.
شرکت ملی نفت لیبی در این بیانیه از همه گروه‌ها و جناح‌ها در کشور خواست به محاصره مراکز و تاسیسات نفتی پایان دهند تا روند تولید نفت و گاز از سرگرفته شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=21107

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.