5

کسب رتبه برتر حوزه فرهنگی و دینی از سوی امور فرهنگی نیروگاه شهیدرجایی

  • کد خبر : 15546
  • 03 بهمن 1398 - 8:51
کسب رتبه برتر حوزه فرهنگی و دینی از سوی امور فرهنگی نیروگاه شهیدرجایی

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اهدای لوح سپاس، از مسئول فرهنگی نیروگاه شهید رجایی در کسب رتبه برتر بین شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور، تقدیر کرد.   بیشتر بخوانید کاهش مصرف گاز در نیروگاه شهید رجایی، اما خروجی در حد استاندارد توسعه هوای پاک با تحویل گاز طبیعی به نیروگاه شهید رجایی تقدیر از […]

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی برق حرارتی با اهدای لوح سپاس، از مسئول فرهنگی نیروگاه شهید رجایی در کسب رتبه برتر بین شرکت‌های مدیریت تولید برق کشور، تقدیر کرد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار ابتکار از قزوین؛ در لوح اهدایی از سوی محسن طرزطلب، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی به موسی اصلی بیگی، مسئول امور فرهنگی و دینی نیروگاه شهیدرجایی آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)؛ پاسداری از فرهنگ نورانی قرآن کریم و تلاش جهت اقامه فریضه بزرگ الهی نماز و ترویج سیره نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) افتخار بسیار بزرگی است که خداوند متعال نصیب بعضی از بندگان خود می‌فرماید و یقینا فیوضات معنوی و آثار و ثمرات فراوانی به همراه دارد.حال که خداوند این توفیق ارزشمند را نصیب حضرتعالی کرده است تا با تلاش و کوشش خالصانه در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی و دینی، «رتبه شایسته تقدیر ویژه» را در میان شرکت‌های مدیریت تولید برق سراسر کشور در سال۱۳۹۷ کسب نمایید، فرصت را مغتنم شمرده، زیبنده‌ترین مراتب تقدیر و تشکر را محضر آن بزرگوار، ابراز می‌نماییم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15546

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.