3

کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۰ در بین نیروگاه های کشور

  • کد خبر : 73257
  • 25 اسفند 1400 - 10:46
کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در سال  ۱۴۰۰  در بین نیروگاه های کشور
محمد پور سبز علی سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی، روابط عمومی نیروگاه بندرعباس موفق شد در بین 19 نیروگاه کشور، بالاتر از نیروگاه شهید رجایی قزوین، رامین اهواز و شهید سلیمی نکا قرار گرفته و با تولید 130 خبر، عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس از کسب عنوان برتر خبر و اطلاع رسانی در بین نیروگاه های کشور درسال۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، محمد پور سبز علی سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس عنوان کرد: با توجه به اهمیت حوزه خبر و اطلاع رسانی، روابط عمومی نیروگاه بندرعباس موفق شد در بین ۱۹ نیروگاه کشور، بالاتر از نیروگاه شهید رجایی قزوین، رامین اهواز و شهید سلیمی نکا قرار گرفته و با تولید ۱۳۰ خبر، عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

 

 

نیروگاهیان

سرپرست روابط عمومی نیروگاه بندرعباس خاطر نشان کرد: این تعداد خبر تولیدی، مربوط به پایگاه خبری شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی بوده و آمار تولید در خبرگزار یهای استانی و کشوری، روزنامه ها، صداوسیما و شبکه های مجازی بالغ بر ۱۲۰۰خبر بوده که این خود یک رکورد محسوب شده و در طول سال های اخیر بی سابقه بوده است.

پورسبزعلی افزود : نیروگاه بندرعباس در بخش طراحی و نشر اینفوگرافی تعداد ۱۳۰ عدد طرح و در بخش چاپ بنر نیز تعداد ۵۰۰ بنر به مناسبتهای گوناگون طراحی و چاپ شد این درحالی است که در سال جاری چهار جلد فصلنامه منتشر و در زمینه نظرسنجی و افکارسنجی بیش از ۲۵۰ مورد اطلاعات جمع آوری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=73257
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.