1

کشف مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز توسط ۳ سیمبان

  • کد خبر : 77550
  • 01 خرداد 1401 - 15:50
کشف مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز توسط ۳ سیمبان
آئين تجليل از سه سيمبانان پاكدست توزيع برق سيستان و بلوچستان و هميار متعهد صنعت توزيع برق استان قزوين با حضور "آرش كردي" مديرعامل شركت توانير و جمعي از مديران ارشد صنعت برق در توانير برگزار شد.

در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر، از تلاش سیمبانان پاکدست توزیع برق سیستان و بلوچستان و یکی از شهروندان همیار صنعت توزیع برق قزوین که در آستانه فصل گرما به کشف و جمع آوری ۸۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در دو استان انجامید، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، آئین تجلیل از سه سیمبانان پاکدست توزیع برق سیستان و بلوچستان و همیار متعهد صنعت توزیع برق استان قزوین با حضور “آرش کردی” مدیرعامل شرکت توانیر و جمعی از مدیران ارشد صنعت برق در توانیر برگزار شد.
در این آئین “ایوب نارویی نصرتی”، “مرتضی میرعرب” و “تیمور کمالی”، سیمبانان غیور و پاکدست توزیع برق سیستان و بلوچستان به همراه یکی از شهروندان متعهد و همیار صنعت توزیع برق استان قزوین با اعطای جوایز و لوح از سوی مدیرعامل توانیر مورد تقدیر قرار گرفتند.

“آرش کردی” در این نشست با اعلام مراتب قدردانی و تجلیل وزیر نیرو از شهروند متعهد و سیمبانان پاکدست صنعت برق کشور، همکاران پرتلاش، ساعی و پاکدست صنعت برق را سرمایه اصلی و افتخار بزرگ صنعت برق عنوان و اضافه کرد: این افتخار با هیچ افتخار دیگری قابل معاوضه نیست و اقدام سیمبانان صنعت برق که به رغم زندگی در یک استان محروم حاضر نشدند آسایش مردم را با پول عوض کنند نمایانگر فهم درست این عزیزان نسبت به ارزش‌های اجتماعی و ارزش‌های والای انسانی است.

 

نیروگاهیان

وی موفقیت مدیریتی صنعت برق را مرهون کار همکاران در بخش‌های مهندسی،تکنیسینی، کارگری و غیره عنوان کرد و افزود: احساس مسئولیت یک شهروند در استان قزوین که بدون وابستگی به صنعت برق و بنا به تعهدی که به جامعه داشته، نسبت به شناسایی و معرفی تولیدکنندگان غیر مجاز رمز ارز اقدام کرده نیز از ارزش بالایی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت توانیر افزود: همه می‌دانیم تولید رمز ارز غیرمجاز به صلاح کشور و مردم نیست و قانون آن را خلاف دانسته است. حس مسئولیت یک شهروند نسبت به جامعه هنگامی ارزشمندتر و قابل ستایش‌تر است که توسط نسل بعد از انقلاب انجام می‌گیرد و نمایانگر پایبندی به هنجارها و ارزش‌های انسانی و اجتماعی است.
در استان قزوین نیز یکی از شهروندان با احساس مسوولیت نسبت به پدیده برق غیرمجاز در ۳ مرکز تولید رمز ارز، مراتب را به صنعت برق استان گزارش داد و با مراجعه همکاران توزیع نسبت به جمع آوری ۳۱ ماینر اقدام و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

در این مراسم مدیرعامل توانیر دستور تبدیل وضعیت این سیمبانان و ترتیب همکاری شهروند قزوینی را صادر کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=77550
  • نویسنده : روح‌الله حمیدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.