3

کشف و جمع‌آوری ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز

  • کد خبر : 75684
  • 04 اردیبهشت 1401 - 16:45
کشف و جمع‌آوری ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز در البرز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بیان کرد: استفاده از انشعاب برق بدون داشتن مجوزات لازم برای استخراج رمز ارز، غیرقانونی بوده و موجب خسارت به تجهیزات برقی و محدودیت در تامین برق مطمئن و پایدار صنایع و مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: طی اقدامی عملیاتی، ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز و ۳۸ دستگاه کارت گرافیک در این استان کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن کریمی” با بیان اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر کشف شده ۲۱ میلیارد ریال است، اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی، جهت بررسی میدانی و شناسایی محل‌های نصب ماینر در محدوده غرب، فردیس فلکه پنج، مهرشهر (کیان‌مهر)، ساوجبلاغ، چهارباغ (شهرک ابریشم)، با هماهنگی مراجع قضایی و اخذ مجوز ورود به مراکز استقرار ماینر، به مناطق مورد نظر مراجعه و نسبت به کشف و ضبط این دستگاه‌ها اقدام کردند.

وی با اشاره به مصرف بالای برق دستگاه‌های ماینر گفت: استفاده غیرمجاز از ماینر نقش موثری در افزایش پیک‌بار در ماه‌های گرم سال داشته و موجب تشدید خاموشی‌های ناشی از کمبود انرژی نیروی برق در سطح منطقه می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز بیان کرد: استفاده از انشعاب برق بدون داشتن مجوزات لازم برای استخراج رمز ارز، غیرقانونی بوده و موجب خسارت به تجهیزات برقی و محدودیت در تامین برق مطمئن و پایدار صنایع و مردم می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان این استان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی در حوزه استخراج غیرمجاز رمز ارز دیجیتال می‌توانند پس از کسب اطمینان از محل فعالیت این استخراج کنندگان مراتب را از طریق اپلیکیشن برق من، سامانه اینترنتی به آدرس tavanir.org.ir/samaat و سامانه پیامگیر ۳۳۱۲۱ گزارش و از پاداش نقدی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=75684
  • نویسنده : زهرا مهرادفر
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.