6

کشف ۱۰۴ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرستان اهواز

  • کد خبر : 50328
  • 01 خرداد 1400 - 13:42
کشف ۱۰۴ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در شهرستان اهواز
"حسن کریمی" در حاشیه بازدید از ششمین اقدام فراگیر جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ گفت: در عملیاتی که با حضور ماموران انتظامی و دستورمقام قضایی صورت گرفت ۱۰۴ دستگاه استخراج رمز ارز در مناطق زیتون کارمندی، کوی ملت، پادادشهر، آخرآسفالت، شهرک برق، کوی مدرس، کیانشهر کشف و جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۰۴دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز “بیت کوین” توسط نیروی انتظامی و با همکاری این شرکت کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسن کریمی” در حاشیه بازدید از ششمین اقدام فراگیر جهت گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۰ گفت: در عملیاتی که با حضور ماموران انتظامی و دستورمقام قضایی صورت گرفت ۱۰۴ دستگاه استخراج رمز ارز در مناطق زیتون کارمندی، کوی ملت، پادادشهر، آخرآسفالت، شهرک برق، کوی مدرس، کیانشهر کشف و جمع آوری شد.
وی افزود: گسترش استفاده رمز ارزها به عنوان یک وسیله پرمصرف و غیرمجاز باعث بروز افت ولتاژ برق و در نتیجه آسیب به تجهیزات می‌شوند که همکاری بیش از پیش نیروی انتظامی در زمینه کشف و ضبط آنها و همچنین آموزش همگانی نسبت به استفاده غیرمجاز از ماینرها و شناسایی عوامل با این شرکت را طلب می‌کند.

 

نیروگاهیان

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته تاکنون تعداد زیادی گزارش مردمی در خصوص استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های ارز دیجیتال به سامانه ۱۲۱ برق اهواز اعلام شده که توسط کارشناسان در حال بررسی میدانی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به ایجاد نوسان ولتاژ شدید در سطح شبکه و آسیب جدی به لوازم برقی شهروندان و تجهیزات توزیع برق، به عنوان یکی از مهمترین مضرات این دستگاه‌ها افزود: در مجموع تاکنون تعداد یک هزار و ۷۳۵ دستگاه‌ رمز ارز غیرمجاز در کلانشهر اهواز کشف شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=50328
  • نویسنده : علیرضا شکرخداییعلیرضا شکرخدایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.