2

کشف ۳۳ هزار لیتر نفت‌ گاز قاچاق در یزد

  • کد خبر : 13832
  • 19 دی 1398 - 21:53
کشف ۳۳ هزار لیتر نفت‌ گاز قاچاق در یزد

کشف ۳۳ هزار لیتر نفت‌ گاز قاچاق در یزد معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموان در ۲۴ ساعت گذشته از یک دستگاه نفتکش عبوری، ۳۳ هزار لیتر نفت‌ گاز قاچاق ( گازوئیل) به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال در این استان کشف شد. سرهنگ محمود میرحسینی افزود: در ارتباط […]

کشف ۳۳ هزار لیتر نفت‌ گاز قاچاق در یزد
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموان در ۲۴ ساعت گذشته از یک دستگاه نفتکش عبوری، ۳۳ هزار لیتر نفت‌ گاز قاچاق ( گازوئیل) به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال در این استان کشف شد.

سرهنگ محمود میرحسینی افزود: در ارتباط با کشف ۳۳ هزار لیتر نفت قاچاق یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از عصر پنجشنبه پایگاه خبری پلیس ،وی ادامه داد: متهم قصد انتقال محموله یادشده را از تهران به چابهار داشت.

از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر یک میلیون لیتر انوع سوخت قاچاق در استان کشف و تحویل شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه یزد شد.

یزد، نقش موثری در اتصال استان های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال – جنوب، بعضاً راه های آن برای انتقال سوخت و سایر کالای قاچاق مورد سوء استفاده قرار می گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین از جاده های استان یزد تردد می کنند. که این دستگاه ماشین سنگین نیز در بین این خودروهای سنگین بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13832

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.