2

کشف ۴۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان خراسان جنوبی

  • کد خبر : 53480
  • 12 تیر 1400 - 14:46
کشف ۴۱ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان خراسان جنوبی
"مهدی دادگر" در خصوص کشف ماینرهای غیرمجاز یادشده، ضمن تشکر از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه استان و همکاری فرماندهی انتظامی استان و فرماندهی و عوامل پلیس اقتصادی استان اظهار کرد: با تلاش و پیگیری همکاران شرکت تعداد ۴۱ دستگاه ماینر از یک واحد مرغداری کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از کشف ۴۱ دستگاه ماینر در راستای مانورهای سراسری کشف دستگاه های استخراج غیرمجاز رمز ارز در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی دادگر” در خصوص کشف ماینرهای غیرمجاز یادشده، ضمن تشکر از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه استان و همکاری فرماندهی انتظامی استان و فرماندهی و عوامل پلیس اقتصادی استان اظهار کرد: با تلاش و پیگیری همکاران شرکت تعداد ۴۱ دستگاه ماینر از یک واحد مرغداری کشف و ضبط شد.

وی توان دستگاه‌های مکشوفه را ۸۲ کیلووات عنوان کرد و افزود: مصرف برق دستگاه‌های فوق معادل مصرف برق حدود ۱۴۰ خانوار است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی همچنین بیان کرد: با احتساب موارد فوق تا کنون تعداد ۳۸۷ مورد ماینر غیرمجاز در استان کشف شده که مجموع قدرت آنها نزدیک به ۸۶۰ کیلووات است.

 

نیروگاهیان

دادگر ضمن تشکر از همراهی و همکاری دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی و  فرماندهی انتظامی استان گفت: موارد کشف شده صورتجلسه و جهت انجام مراحل قانونی تحویل مقامات محترم قضایی شد.
وی همچنین اظهار داشت: محدودیت‌های تولید برق ناشی از کمبود آب در نیروگاه‌های برق‌آبی موجبات دغدغه برای تامین برق پایدار مشترکان، مراکز درمانی، مراکز برگزاری کنکور و … را فراهم نموده و سوء استفاده از انشعابات برق برای استخراج غیرمجاز رمز ارز، تخلف بوده و علاوه بر مصرف بالای برق که در ایام بحرانی فعلی مشکل عمده‌ای است، موجب ایجاد نوسان و افت ولتاژ در شبکه و بروز خسارت و مشکلات به‌ویژه برای مشترکان همجوار می‌شود.
دادگر در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌کنیم تا در صورت مشاهده و یا اطلاع از استقرار دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز(ماینر) با شماره ۶- ۳۲۴۰۰۵۸۵ -۰۵۶ تماس گرفته تا با حفظ محرمانگی از پاداش تا سقف ۲۰ میلیون تومان بهره‌مند شوند.

انتهاب پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=53480
  • نویسنده : علی رفیعی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.