5

کشف ۵۴۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان/ رمز ارزها سد جدی برای تامین برق پایدار

  • کد خبر : 56562
  • 22 مرداد 1400 - 14:45
کشف ۵۴۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان/ رمز ارزها سد جدی برای تامین برق پایدار
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان: با تشکیل کمیته جمع آوری مراکز غیرمجاز رمز ارز در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی، تاکنون حدود ۵۴۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده که بالغ بر 43 میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از کشف و شناسایی حدود ۵۴۰۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان خبر داد و گفت: این تعداد دستگاه غیرمجاز رمز ارز بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اسماعیل هنرمند” با اعلام این خبر گفت: بر اساس پایش مصرف برق مشترکان و همچنین بازدیدهای دوره‌ای گروه‌های تست و بازرسی انشعاب‌های برق در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی سایر مشترکان و همچنین مبارزه با انشعاب‌های غیرمجاز، با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی در شهرستان‌های رشت، آستارا، رضوانشهر، لشت نشاء و شهرک صنعتی رشت تعداد ۱۸۰ دستگاه غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال کشف و افراد متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان تصریح کرد: با تشکیل کمیته جمع آوری مراکز غیرمجاز رمز ارز در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی، تاکنون حدود ۵۴۰۰ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در گیلان شناسایی شده که بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان به صنعت برق خسارت وارد کرده‌اند.
هنرمند افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز مراتب را به شماره ۱۲۱ اطلاع‌رسانی کرده تا از این طریق با شناسایی و جمع‌آوری این مراکز غیرمجاز به پایداری بیشتر شبکه برق به‌ویژه در ایام تابستان کمک کنند.
وی در پایان تاکید کرد: نام افرادی که مراکز غیرمجاز رمز ارز را معرفی کنند محرمانه خواهد ماند و حداکثر تا سقف ۲۰ میلیون تومان جایزه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=56562
  • نویسنده : حامد رسولی‌نژاد
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.