6

کش و قوس اداره برق و شهرداری خشکبیجار

  • کد خبر : 29260
  • 30 تیر 1399 - 10:28
کش و قوس اداره برق و شهرداری خشکبیجار
ماجرا از این قرار است که اداره برق خشکبیجار به علت بدهی ، برق ساختمان شهرداری این شهر را قطع کرد ، شهرداری خشکبیجار هم در اقدامی تلافی جویانه روز یکشنبه با ریختن 2 کامیون شن و نخاله ساختمانی ، 2 درب ورودی اداره برق این بخش را مسدود کرد.

شهرداری خشکبیجار برای تلافی قطعی برق ، ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی جلوی ۲ درب اداره برق ریخت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ ماجرا از این قرار است که اداره برق خشکبیجار به علت بدهی ، برق ساختمان شهرداری این شهر را قطع کرد ، شهرداری خشکبیجار هم در اقدامی تلافی جویانه روز یکشنبه با ریختن ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی ، ۲ درب ورودی اداره برق این بخش را مسدود کرد.

شهردار خشکبیجار با تایید این موضوع گفت : به دلیل بدهی ۵۴ میلیونی بابت برق مصرفی معابرعمومی و برج نور این شهر ، اداره برق بخش خشکبیجار برق ساختمان شهرداری را قطع کرد.

نیروگاهیان

صدر الله فرخی با بیان اینکه اداره برق خشکبیجار به شهرداری این شهر بدهکار است افزود : برای تلافی قطع برق ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی را جلوی درب اداره برق ریختیم.

رئیس اداره برق خشکبیجار نیز گفت : بدهی شهرداری خشکبیجار ۹۰ میلیون تومان است.

سید طاهر حسینی افزود : بعد از چند بارمکاتبه و اخطار به شهرداری برای پرداخت بدهی و دادن پیشنهاد پرداخت قسطی آن ، مسئولان شهرداری اقدامی نکردند که مجبور شدیم برق را قطع کنیم.

در حالیکه شهردار خشکبیجار مبلغ بدهی را ۵۴ ملیون تومان و رئیس اداره برق این بخش ۹۰ میلیون تومان اعلام کردند ، روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان این مبلغ ۸۴ میلیون تومان اعلام کرد.

کش و قوس اداره برق و شهرداری خشکبیجار بعد از حدود یک ساعت با میانجی گری سید رضا صفوی بخشدار خشکبیجار و توافق ۲ طرف به پایان رسید ، برق ساختمان شهرداری وصل شد و شهرداری نیز شن و نخاله ساختمانی را از جلوی درب اداره برق جمع کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29260

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.