5

کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۷۴ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

  • کد خبر : 41651
  • 08 بهمن 1399 - 16:48
کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۷۴ پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر
"محمد اله داد" اظهار داشت: 29 پروژه توزیع برق در اراک، 7 پروژه در کمیجان، 30 پروژه در تفرش، 13 پروژه در آشتیان، 16 پروژه در فراهان، 14 پروژه در غرق آباد، 34 پروژه در مامونیه، 3 پروژه در محلات، 6 پروژه در دلیجان، 11 پروژه در شازند و 11 پروژه در خنداب کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از ۱۷۴ پروژه توزیع برق با اعتبار ۵۶۳ میلیارد ریال، همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محمد اله داد” اظهار داشت: ۲۹ پروژه توزیع برق در اراک، ۷ پروژه در کمیجان، ۳۰ پروژه در تفرش، ۱۳ پروژه در آشتیان، ۱۶ پروژه در فراهان، ۱۴ پروژه در غرق آباد، ۳۴ پروژه در مامونیه، ۳ پروژه در محلات، ۶ پروژه در دلیجان، ۱۱ پروژه در شازند و ۱۱ پروژه در خنداب کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.
وی نصب کنتور هوشمند، اصلاح شبکه فرسوده شهری و روستایی، راه اندازی و تجهیز اکیپ‌های خط گرم، نصب چراغ‌های معابری و احداث نیروگاه‌های مقیاس کوچک از مهمترین پروژه‌های شاخص دهه فجر عنوان کرد.

 

 

نیروگاهیان

اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های توزیع برق استان، برای ۳۱۱ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت‌های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش داشته و به صورت غیرمستقیم در اشتغال‌زایی صنایع دیگر نقش آفرین است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: همچنین در ایام دهه فجر روستای «مزرعه‌نو» در شهرستان آشتیان که نخستین روستای سبز کشور است و تمام انرژی برق مورد نیاز آن از منابع و تأسیسات خورشیدی تأمین می‌شود، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی توسعه زیرساخت‌های شهری، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین روشنایی معابر شهری و روستایی و تأمین برق متقاضیان را از اهداف افتتاح این پروژه‌ها دانست.
وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41651
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.