5
دبیر کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی خبر داد:

کلیات برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد

  • کد خبر : 40100
  • 17 دی 1399 - 20:46
کلیات برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد
مجموعا 98 میلیون متر مکعب کاهش برداشت و اصلاح مصرف از منابع آب سطحی و زیرزمینی استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده که از این مقدار 57 میلیون مترمکعب کاهش برداشت از منابع آب سطحی و 41 میلیون مترمکعب کاهش برداشت از منابع آب زیرزمینی خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو و دبیرکارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی، از تصویب کلیات برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان کهگیلویه و بویراحمد در پنجاه و نهمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «بنفشه زهرایی» با اشاره به برگزاری پنجاه و نهمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در روز شانزدهم دی‌ماه اظهار داشت: در این جلسه که به ریاست قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته تخصصی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی آن استان به صورت مجازی برگزار شد، برنامه سازگاری با کم‌آبی استان کهگیلویه و بویراحمد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت و مقرر شد پس از اصلاح جهت تصویب به کارگروه ملی سازگاری با کم آبی ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این برنامه، مجموعا ۹۸ میلیون متر مکعب کاهش برداشت و اصلاح مصرف از منابع آب سطحی و زیرزمینی استان کهگیلویه و بویراحمد تا پایان برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده که از این مقدار ۵۷ میلیون مترمکعب کاهش برداشت از منابع آب سطحی و ۴۱ میلیون مترمکعب کاهش برداشت از منابع آب زیرزمینی خواهد بود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40100
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.