5

کلیدخانه واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز وارد مدار شد

  • کد خبر : 23422
  • 12 اردیبهشت 1399 - 17:36
کلیدخانه واحد ۳۰۵ مگاواتی نیروگاه رامین اهواز  وارد مدار شد
کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه در روزهای گذشته بدلیل حریق ناشی از اتصال کوتاه در سویچگیر فشار قوی واحد شماره یک که بر اثر شکستگی مقره های نگهدارنده هادی های الکتریکی( باس داکتها) رخ داد از مدار خارج شده بود و توانستیم در سریعترین زمان ممکن با تشکیل تیم تخصصی اقدام به رفع مشکلات بوجود آمده نماییم.

کلیدخانه واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه رامین اهواز با تلاش کارکنان متخصص تعمیرات الکتریک تعمیر و مجددا وارد مدار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فربد قیصری مدیر امور تعمیرات الکتریک نیروگاه رامین و مدیر بازسازی این کلیدخانه گفت: کلید خانه واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره یک نیروگاه در روزهای گذشته بدلیل حریق ناشی از اتصال کوتاه در سویچگیر فشار قوی واحد شماره یک که بر اثر شکستگی مقره های نگهدارنده هادی های الکتریکی( باس داکتها) رخ داد از مدار خارج شده بود و توانستیم در سریعترین زمان ممکن با تشکیل تیم تخصصی اقدام به رفع مشکلات بوجود آمده نماییم.

نیروگاهیان

او ضمن تقدیر از پرسنل آتش نشانی بدلیل اطفاء بموقع و جلوگیری از آسیب های بیشتر به تجهیزات و همکاری سایر بخش ها در روند اجرایی این پروژه بیان داشت: ایزوله و ایمن سازی محیط حادثه ، تشکیل تیم عملیاتی، بازسای وترمیم کلید فشار قوی ومتعلقات اصلی ورودی سویچگیر ازجمله ترانس ولتاژ، سلول های قدرت و حفاظت و دمونتاژ سرویس وتعویض قریب به ۴۰۰ عدد مقره موجود در باس داکتها را مهمترین اقدامات تخصصی در این پروژه بود.

قیصری بیان داشت : مدت زمان پیش بینی جهت انجام پروژه مطابق برنامه زمانبندی در بهترین وضعیت ۲۰ روزه بوده که باتلاش پرسنل تلاشگر نیروگاه توانستیم این پروژه را طی ۱۰ روز ( ۱۸۰ ساعت) به اتمام رسانیم و با برقدار شدن سوچگیر آسیب دیده بهره برداری از آن جهت راه اندازی این واحد ۳۰۵ مگاواتی میسر گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=23422

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.