7

کمیسیون تلفیق، افزایش هزینه آب و برق را منوط به تصویب هیات وزیران کرد

  • کد خبر : 13521
  • 16 دی 1398 - 19:17
کمیسیون تلفیق، افزایش هزینه آب و برق را منوط به تصویب هیات وزیران کرد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق هر گونه افزایش قیمت آب، برق و گاز نیازمند مصوبه هیات وزیران است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون […]

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق هر گونه افزایش قیمت آب، برق و گاز نیازمند مصوبه هیات وزیران است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز عصر کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ گفت: بر اساس مصوبه امروز عصر کمیسیون تلفیق درآمدهای حاصل از فروش فرآورده‌های خونی به طور کامل به سازمان انتقال خون اختصاص می‌یابد.

وی افزود: اعضای کمیسیون تلفیق همچنین در جلسه امروز مصوب کردند تا آب‌بهای شرب عشایر همانند هزینه آب شرب مصرفی روستائیان محاسبه شود.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ اظهار داشت: علاوه بر این براساس مصوبه امروز اعضای کمیسیون تلفیق افزایش هزینه آب، برق و گاز مصرفی نیازمند مصوبه هیات وزیران است و شرکت‌های آب، برق و گاز نمی‌توانند خودسرانه اقدام به افزایش این هزینه‌ها کند.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد تا هزینه انشعاب آب، برق و گاز برای یک مرتبه از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اخذ نشود و در یک مرتبه انشعابات مذکور به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گیرد.

وی در پایان گفت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق وزارت نیرو می‌تواند از شن‌های کف رودخانه‌ها و مسیل‌ها بهره‌برداری داشته باشد و درآمدهای آن را صرف نگهداری رودها و جلوگیری از وقوع سیلاب‌ها کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13521

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.