7

کوار در فهرست شهرستان‌های سبز گاز رسانی استان فارس قرار گرفت

  • کد خبر : 29080
  • 27 تیر 1399 - 1:01
کوار در فهرست شهرستان‌های سبز گاز رسانی استان فارس قرار گرفت
با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستای کوار ، این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی، در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی کشور قرار گرفت.

کوار در فهرست شهرستان‌های سبز گاز رسانی استان فارس قرار گرفت
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: با افتتاح طرح گازرسانی به سه روستای کوار ، این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی گاز طبیعی، در فهرست شهرستان های سبز گازرسانی کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، غلامعباس حسینی روز پنجشنبه اعلام کرد: طرح گاز رسانی به سه روستای قنات ، همدم آباد و خورگان بخش طسوج و مسکن مهر ۴۰۰ واحدی کوار به بهره برداری رسید و این شهرستان را در ردیف شهرستان های سبز گازرسانی شده قرار داد. شهرستان‌هایی که همه روستاها و شهرهای آن گازرسانی شده باشند شهرستان های سبز قلمداد می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس گفت: این طرح شامل مقاوم سازی، تقویت فشار و توسعه خط تغذیه و شبکه گازرسانی شهر کوار و نصب و راه اندازی ۲ ایستگاه کاهش فشار با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان است.

حسینی افزود: با افتتاح این طرح، علاوه بر بهره مندی ۳۷۰ خانوار روستایی و ۴۰۰ واحد مسکن مهر از این سوخت پاک، کوار به عنوان شهرستان سبز از نظر گازرسانی معرفی شده است.

با اجرای این طرح و برخورداری همه روستاهای مشمول گازرسانی شهرستان کوار از نعمت گاز طبیعی، علاوه برکاهش آلودگی هوا و محیط زیست، زمینه توسعه و رونق اقتصادی، جهش تولید و اشتغال و گسترش رفاه اجتماعی در این شهرستان فراهم شده است.

شهرستان کوار در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29080

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.