2

کیفیت تامین برق استان زنجان تا حدود ۱۰ سال آینده تضمین شد

  • کد خبر : 117917
  • 25 مهر 1402 - 18:40
کیفیت تامین برق استان زنجان تا حدود ۱۰ سال آینده تضمین شد
خدمت به مردم شریف استان با ارائه برق پایدار و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکان اصلی‌ترین رویکرد این شرکت است و امورهای 10گانه شرکت توزیع در سطح استان با به‌کارگیری کارشناسان و بهره‌مندی از پرسنل تلاشگر شبانه‌روزی برای اجرای طرح بزرگ و جهادی رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افزایش ترانسفور ماتورهای کاهش تلفات به ۱۳۰دستگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، پیام جوادی در نشست کنترل پروژه و پیگیری طرح‌های جهادی رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات با اعلام این‌که این طرح بزرگ و جهادی امسال آغاز شد و خوشبختانه با تلاش همکاران روند بسیار مطلوبی را طی کرده است، گفت: خدمت به مردم شریف استان با ارائه برق پایدار و افزایش کیفیت ارائه خدمات به مشترکان اصلی‌ترین رویکرد این شرکت است و امورهای ۱۰گانه شرکت توزیع در سطح استان با به‌کارگیری کارشناسان و بهره‌مندی از پرسنل تلاشگر شبانه‌روزی برای اجرای طرح بزرگ و جهادی رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات فعالیت می‌کنند.

جوادی تامین برق و رفع مشکلات ناشی از افت ولتاژ را یکی از اهداف اصلی اجرای این پروژه دانست و افزود: استان زنجان حدود ۵۰۰هزار مشترک برق دارد و این تعداد همه ساله رو به افزایش است و با توجه به پیش‌بینی و طراحی انجام شده در قالب این طرح جهادی با اجرای و افزایش کیفیت زیرساخت‌های شبکه و به‌کارگیری ترانسفورماتورهای جدید بر روی شبکه کیفیت و پایداری تامین برق در سطح استان تا حدود ۱۰ سال آینده با اجرای این پروژه تضمین شد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان از افزایش احداث و نصب پست‌های جدید هوایی از ۱۰۰دستگاه به ۱۳۰دستگاه خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه به همت همکاران در بخش‌های ستادی و اجرایی شرکت این تعداد ترانسفورماتور برای نصب بر روی شبکه تهیه شده است و باید با طراحی، نظارت دقیق، مهندسی ارزش و مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای استفاده بهینه از منابع برای رسیدن به اهداف شرکت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117917
  • نویسنده : علی زرگری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.