3

گاز گرفتگی ۴ نفر را در اردبیل به کام مرگ کشاند

  • کد خبر : 12201
  • 05 دی 1398 - 20:12
گاز گرفتگی ۴ نفر را در اردبیل به کام مرگ کشاند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل گفت: دو کودک و دو خانم بزرگسال بر اثر گاز گرفتگی در محله بهارآباد اردبیل فوت کردند. گاز گرفتگی ۴ نفر را در اردبیل به کام مرگ کشاند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید محمد غریبانی اظهار کرد: ظهر امروز […]

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل گفت: دو کودک و دو خانم بزرگسال بر اثر گاز گرفتگی در محله بهارآباد اردبیل فوت کردند.
گاز گرفتگی ۴ نفر را در اردبیل به کام مرگ کشاند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید محمد غریبانی اظهار کرد: ظهر امروز گازگرفتگی ۴ نفر از اعضای یک خانواده به مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل اطلاع داده شد.

گاز گرفتگی ۴ نفر را در اردبیل به کام مرگ کشاند

وی افزود‌: به محض دریافت گزارش، تیم‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس اردبیل در محل حادثه که محله بهارآباد گزارش شده بود حاضر شدند و متاسفانه دو کودک و دو خانم بزرگسال حاضر در منزل جان خود را از دست داده بودند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اورژانس استان اردبیل تصریح کرد: هر چهار عضو خانواده شامل یک پسر بچه ۳ ساله و دختر بچه ۸ ساله و دو خانم بزرگسال بر اثر نشت گاز منوکسید کربن از بخاری جان باخته بودند.

وی بیان کرد: در طول سال گذشته بر اثر گاز گرفتگی ۵ فوتی اتفاق افتاده بود که امسال تا به امروز ۵ فوتی با نشت گاز منوکسید در استان رخ داده است.

غریبانی گفت: از مردم عزیز استان اردبیل تقاضا داریم با توجه به شروع فصل زمستان نکات ایمنی در خصوص استفاده از وسایل گرمایشی را به شکل کامل اجرا کنند و باتوجه به وزش باد در سطح استان اتصالات دودکشی بخاری و آبگرمکن را به شکل مداوم کنترل نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12201

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.