3

گذر سرتل به نیروگاه اتمی بوشهر زودتر ساخته شود

  • کد خبر : 24854
  • 26 اردیبهشت 1399 - 12:40
گذر سرتل به نیروگاه اتمی بوشهر زودتر ساخته شود
بیش از دو سال از کلنگ زنی گذر سرتل به نیروگاه اتمی می‌گذرد و در بودجه امسال شهرداری هم پنج میلیارد تومان اعتبار داخلی و هفت میلیارد تومان اعتبارات استانی به این طرح اختصاص داده شده است بنابراین ضرورت دارد هر چه سریع‌تر اجرای این طرح که نقش مهمی در کاهش بار رفت و آمد در آن منطقه دارد، آغاز شود.

عضو شورای شهر بوشهر اجرای سریع‌تر گذر سرتل به نیروگاه اتمی را برای بهبود وضع رفت و آمد خودروها در این مسیر خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پویا دولابی رئیس کمیسیون عمران، خدمات شهری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بوشهر در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا بیان کرد: بیش از دو سال از کلنگ زنی گذر سرتل به نیروگاه اتمی می‌گذرد و در بودجه امسال شهرداری هم پنج میلیارد تومان اعتبار داخلی و هفت میلیارد تومان اعتبارات استانی به این طرح اختصاص داده شده است بنابراین ضرورت دارد هر چه سریع‌تر اجرای این طرح که نقش مهمی در کاهش بار رفت و آمد در آن منطقه دارد، آغاز شود.

او، همچنین با اشاره به اعتبار ۱۲ میلیاردتومانی میراث فرهنگی برای بافت تاریخی بوشهر به ویژه سنگفرش کردن پیاده‌روها، از سرپرست شهرداری خواست با برگزاری نشست‌های هماهنگی با این اداره، از موازی کاری و هم‌پوشانی طرح‌ها با شهرداری جلوگیری و اعتبارات به صورت متنوع‌تر در بافت تاریخی توزیع شود.

نیروگاهیان

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با بیان اینکه بازنگری طرح جامع شهر بوشهر در دستور کار است، هماهنگی شهرداری برای اعلام آسیب‌های طرح قبلی را خواستار شد تا اجحاف کمتری به شهروندان صورت گیرد و از موارد اشکال پیشگیری شود.

انتقاد از واگذاری زمین استخر شهرداری

طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر هم از واگذار کردن زمین در نظر گرفته شده برای ساخت استخر در پشت مجموعه شهید صدوقی (زمین‌های در اختیار جهادکشاورزی) انتقاد کرد و گفت: اگر راه و شهرسازی علت بازپس گیری زمین را اجرا نشدن تعهد شهرداری بداند، باید یادآور شد که قرار بود این اداره مشکلات معارضان را برطرف کند، ولی شهرداری درگیر آن شد و، چون خودش توان ساخت نداشت، به پیمانکار واگذار کرد. اما گویا شهرداری این قدر زمین زیاد دارد که این فضا را هم برگردانده و فرصت بسیار خوبی از دست شهرداری خارج شده است.

خورشیدیان سرپرست شهرداری بوشهر نیز گفت: کاربری زمین ورزشی بوده و از سال گذشته در دفتر معاونت عمرانی بحث‌هایی برای سپردن آن به اداره کل ورزش و جوانان برای تاخیر شهرداری در اجرای استخر مطرح شد، اما از تصمیم آخر شهردار وقت در این زمینه اطلاع دقیق ندارم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24854

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.