3
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در جمع خبرنگاران خبر داد

گذر موفق از اوج بار مصرف برق تابستان با وجود گرمای بی‌سابقه/ برق متروی پرند تامین‌می شود

  • کد خبر : 112453
  • 31 شهریور 1402 - 1:29
گذر موفق از اوج بار مصرف برق تابستان با وجود گرمای بی‌سابقه/ برق متروی پرند تامین‌می شود
"حبیب قراگوزلو" در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، با اشاره به موفقیت حاصل شده در تامین نیاز مشترکان برق خانگی در پیک تابستان امسال، گفت: با وجود گرمای بی‌سابقه هوا در تابستان سال‌جاری و با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکلی در تامین برق بخش خانگی به وجود نیامد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در راستای تامین اعتبار لازم برای تامین برق متروی پرند گفت: برای زمستان امسال برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و ذخیره‌سازی سوخت انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حبیب قراگوزلو” در حاشیه برگزاری آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره مسابقات قرآن و نماز کارکنان وزارت نیرو در جمع خبرنگاران، با اشاره به موفقیت حاصل شده در تامین نیاز مشترکان برق خانگی در پیک تابستان امسال، گفت: با وجود گرمای بی‌سابقه هوا در تابستان سال‌جاری و با برنامه‌ریزی صورت گرفته مشکلی در تامین برق بخش خانگی به وجود نیامد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران علت برخی خاموشی‌های موقت در بخش خانگی را بروز حوادث طبیعی عنوان کرد و افزود: هیچگونه برنامه‌ریزی خاموشی برای تابستان امسال  پیش‌بینی نشد و برق پایدار برای مشترکان تأمین شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری بخش صنعت با وزارت نیرو در تابستان امسال، افزود: برای زمستان امسال برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و ذخیره‌سازی سوخت انجام شده است و این امر تا آذرماه ادامه خواهد داشت، در همین راستا برنامه‌هایی پیش‌بینی شده تا در زمستان امسال نیز خاموشی برای مشترکان خانگی و صنعتی اعمال نشود.

 

نیروگاهیان

قراگوزلو در ادامه از تامین برق متروی پرند سخن گفت و اظهار کرد: از سال گذشته در همین راستا نشست‌هایی برگزار شد  و در زمینه تامین منابع مالی این مهم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تا قبل از اوج بارمصرف سال آینده تقویت پست انجام و برق مطمئن و پایدار برای مترو پرند تأمین می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=112453
  • نویسنده : معصومه قلباربند
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.