4

گزارشی از پیشرفت طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای خانوارهای کم‌درآمد

  • کد خبر : 127411
  • 14 فروردین 1403 - 16:38
گزارشی از پیشرفت طرح احداث نیروگاه‌های خورشیدی برای خانوارهای کم‌درآمد
سال ۱۴۰۱ طرح ساخت ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی ۵ کیلوواتی طی پنج سال با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، مصوب و اجرای آن برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در سراسر کشور از همان آغاز شد.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  وزارت نیرو، سال ۱۴۰۱ طرح ساخت ۵۵۰ هزار سامانه خورشیدی ۵ کیلوواتی طی پنج سال با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، مصوب و اجرای آن برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی در سراسر کشور از همان آغاز شد.

در این طرح سازمان‌های بهزیستی، کمیته امداد، بسیج سازندگی و معاونت روستایی مناطق محروم ریاست‌جمهوری با عاملیت سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا) و اجرای شرکت‌های توزیع برق در سراسر کشور مشارکت دارند. در این میان ساتبا و شرکت‌های توزیع برق نقش نظارتی نیز را برعهده دارند.

بر اساس آخرین بررسی‌ها تاکنون حدود ۵ هزار سامانه خورشیدی حمایتی احداث‌شده در کشور وجود دارد و نزدیک به ۴ هزار و ۳۰۰ سامانه دیگر نیز در حال احداث است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=127411

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.