5

گزارش تصویری سفر معاون استاندار به پاکدشت

  • کد خبر : 22332
  • 01 اردیبهشت 1399 - 11:39
گزارش تصویری سفر معاون استاندار به پاکدشت

برنامه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با همراهی فرماندار شهرستان پاکدشت از خط انتقال تصفیه خانه جنوب تهران و پروژه انتقال آب سد ماملو به شهرکهای صنعتی و نیروگاه شهدای پاکدشت برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت برنامه بازدید محمد تقی زاده معاون هماهنگی […]

برنامه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با همراهی فرماندار شهرستان پاکدشت از خط انتقال تصفیه خانه جنوب تهران و پروژه انتقال آب سد ماملو به شهرکهای صنعتی و نیروگاه شهدای پاکدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت برنامه بازدید محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با همراهی هادی تمهیدی فرماندار شهرستان پاکدشت و محمد علی صحرایی مدیرکل دفتر فنی و عمرانی استانداری از خط انتقال تصفیه خانه جنوب تهران در شهر فرون آباد و همچنین خط انتقال آب سد ماملو به شهرکهای صنعتی شهرستان پاکدشت و نیروگاه شهدای پاکدشت برگزار شد.

بر پایه این گزارش محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه این بازدیدها گفت : عملیات خط انتقال تصفیه خانه جنوب تهران تا دهه فجر سالجاری به اتمام خواهد رسید که طول این پروژه ۳۵ کیلومتر است و از این میزان ۲۵ کیلومتر عملیاتی شده و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نیروگاهیان

وی افزود : عمده ترین مشکل اجرای این طرح اراضی معارض در اطراف طرح کمربندی پاکدشت بود که مشکل معارضین کاملا مرتفع شده است و این طرح با مشارکت بخش خصوصی و دولت با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست.
تقی زاده اظهار داشت : ظرفیت انتقال آب این طرح ۹متر مکعب بر ثانیه بوده و اراضی دشت ورامین ،ری و پاکدشت از این طرح منتفع خواهند شد.
وی افزود : طرح انتقال آب سد ماملو به شهرک های صنعتی شهرستان پاکدشت بطول ۲۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان که تاکنون پیشرفتی بالای ۶۰ درصد داشته و قرار است مشکل آب صنایع شهرستان پاکدشت با اجرای این طرح مرتفع شود در تیرماه سالجاری و قبل از هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=22332

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.