4

یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

  • کد خبر : 15943
  • 06 بهمن 1398 - 10:14
یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق استان هم‌زمان با ایام فاطمیه برگزار می‌شود.   بیشتر بخوانید اهدای نشان خادمی شهدا به مدیر عامل برق منطقه ای یزد حضور کارکنان بسیجی شرکت توزیع برق استان سمنان در گلزار شهدا   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش “ایثار” واحد چهارمحال و […]

یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق استان هم‌زمان با ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش “ایثار” واحد چهارمحال و بختیاری؛ مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهدای سانحه هوایی و یادواره شهدای مدافع حرم و شهدای صنعت برق استان هم‌زمان با ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

این مراسم با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شرکت نیروی برق استان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز یک‌شنبه ۶ بهمن‌ماه ۹۸ از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن اجتماعات شرکت نیروی برق استان برگزار می‌شود.

سخنران این ویژه‌برنامه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد است.

مدیرکل بنیاد استان از کلیه خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و همچنین عموم مردم دعوت کرد تا جهت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا در فضای جامعه در این مراسم معنوی شرکت کنند.

گفتنی است استان چهارمحال و بختیاری تعداد ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم حریم امامت و ولایت کرده است، همچنین دو شهید گلگون کفن از شرکت نیروی برق استان در زمان دفاع مقدس به فیض عظمای شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15943

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.