5
مدیرکل دفتر نظارت بر کیفیت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در گفت و گو:

یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی باعث افزایش توان نظارتی شرکت‌ها شده است

  • کد خبر : 41344
  • 04 بهمن 1399 - 22:48
یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی باعث افزایش توان نظارتی شرکت‌ها شده است
"کوشیار اعظم واقفی" اظهار داشت: پس از اجرای طرح یکپارچه‌سازی در شرکت‌های آب و فاضلاب، تمامی  امکانات بخش کنترل کیفیت و آزمایشگاهی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز یکپارچه شده است.

مدیرکل دفتر نظارت بر کیفیت آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی باعث افزایش توان نظارتی شرکت‌ها شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون) “کوشیار اعظم واقفی” اظهار داشت: پس از اجرای طرح یکپارچه‌سازی در شرکت‌های آب و فاضلاب، تمامی  امکانات بخش کنترل کیفیت و آزمایشگاهی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی نیز یکپارچه شده است.

وی افزود: همزمان، بخشنامه مشترکی بین شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص کنترل کیفیت آب از نظر شاخص‌های میکروبی تدوین شد که با اجرای آن و تشدید نظارت‌ها، اطمینان از سلامت آب افزایش قابل توجهی پیدا کرد.

 

 

نیروگاهیان

اعظم واقفی گفت: از طرف دیگر در برخی از مناطق روستایی که آب از کیفیت پایین‌تری برخوردار بود، با اتصال شبکه توزیع آب روستایی به شبکه آب شهری مجاور آن کیفیت آب این روستاها هم ارتقا پیدا کرده است.وی اظهار داشت: همچنین در طرح‌های توسعه آتی، آبرسانی به شهر و روستا توامان در نظر گرفته شده که خود موجب بهبود کیفیت آب بویژه در مناطق روستایی خواهد شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41344
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.