5

۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر افتتاح می شود

  • کد خبر : 12358
  • 07 دی 1398 - 8:06
۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر افتتاح می شود

بختیاری با بیان اینکه ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر افتتاح می شود، گفت: تا پایان سال ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی (پنل خورشیدی) در مناطق روستایی محروم ایجاد خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید مرتضی بختیاری» امروز (۶ دی) در […]

بختیاری با بیان اینکه ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر افتتاح می شود، گفت: تا پایان سال ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی (پنل خورشیدی) در مناطق روستایی محروم ایجاد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سید مرتضی بختیاری» امروز (۶ دی) در آیین بهره برداری از ۲ هزار واحد مسکونی روستایی خراسان جنوبی، اظهار کرد: اکثر روستاهای مناطق خراسان جنوبی را دیده ام بسیار مردمی قانع هستند و در طی این سال‌ها ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی، گفت: از این تعداد ۵هزار واحد مسکونی در این استان توسط کمیته امداد احداث می شود.

بختیاری با تاکید بر اینکه اگر در فکر توانمندسازی روستاها باشیم باید اشتغال و مسکن در عرض هم حرکت کنند، افزود: برای این واحدهای مسکونی کار شناسایی افراد و محل یابی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پارسال کلنگ احداث مسکن محرومان در خراسان جنوبی به زمین زده شده است و امروز ۲ هزار واحد مسکونی در سراسر استان افتتاح می‌شود، ادامه داد: از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۵۰۰ واحد سهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تاکید کرد: تا دهه فجر امسال نیز یک هزار واحد مسکونی دیگر آماده افتتاح می شود و امیدواریم مابقی تعهد مسکن کمیته امداد را هم به وعده زمانی مدنظر برسانیم.

بختیاری با اشاره به اینکه پنل های خورشیدی در ماندگاری روستاییان بسیار موثر است، گفت: براساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد منعقد شده است تا پایان سال ۲۰ هزار نیروگاه کوچک خورشیدی (پنل خورشیدی) در مناطق روستایی محروم ایجاد خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش مسئولان استان خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به مردم، بیان کرد: سال‌هاست که خشکسالی بر این منطقه حاکم است مردم ولایتمدار و صبور استان خراسان جنوبی محکم در صحنه هستند.

یکی از مصوبات سفر اسفند سال گذشته نوبخت به استان خراسان جنوبی، ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی مقاوم بود که بعد از گذشت ۱۰ ماه از این سفر، ۲ هزار واحد مسکونی روستایی عصر امروز (۶ دی) با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران کشوری به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12358

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.