1
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

۱۰۲ اکیپ برق کردستان روز انتخابات آماده خدمت رسانی هستند

  • کد خبر : 132894
  • 17 خرداد 1403 - 10:46
۱۰۲ اکیپ برق کردستان روز انتخابات آماده خدمت رسانی هستند
هیوا لهونیان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در بیستم خرداد سال جاری مانور سراسری ارزیابی آمادگی مولدهای برق مرتبط با انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار مهر، هیوا لهونیان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: در بیستم خرداد سال جاری مانور سراسری ارزیابی آمادگی مولدهای برق مرتبط با انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از ۴۵ نقطه‌ای که برای ارزیابی مولدها در استان در نظر گرفته شده ۳۴ نقطه فاقد مولد هستند که در واقع کمتر از ۲۰ درصد نقاطی که باید مولد داشته باشند دارای مولد آماده به کار هستند که این مشکل باید رفع شود و این نقاط حداقل به برق اضطراری مجهز باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان تصریح کرد: ۴۴ اکیپ این شرکت برای ایام انتخابات در حال آماده‌باش هستند.

لهونیان اضافه کرد: در روز انتخابات به ۱۰۲ اکیپ افزایش خواهیم داد تا در نقاط مختلف استان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صورت وجود مشکل احتمالی به محل حادثه برسند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=132894

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.