3

۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های فعال در صنعت بهره‌وری انرژی پرداخت شد

  • کد خبر : 125081
  • 22 اسفند 1402 - 9:36
۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های فعال در صنعت بهره‌وری انرژی پرداخت شد
مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور، در سال جاری ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های فعال در حوزه برق و بهره‌وری انرژی پرداخت شده است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از دولت_ پاد، مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور، در سال جاری ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های فعال در حوزه برق و بهره‌وری انرژی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ۷۰ درصد از تسهیلات پرداخت شده مربوط به شرکت های دانش بینان و فعال در حوزه کاهش مصرف کولرهای آبی بوده و در این راستا ۱۰ شرکت دانش بنیان در این حوزه فعال شده و خطوط تولید آن ها با دریافت تسهیلات تجهیز شده است.

مدیر نظارت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان اینکه تا پایان امسال ۷۰۰ هزار ظرفیت برای تولید کولرهای آبی کم مصرف در کشور ایجاد شده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در سال آینده این ظرفیت ۲ برابر می شود و با پرداخت تسهیلات از طریق این صندوق، سرمایه در گردش تولید این شرکت ها تامین شده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=125081

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.