8

۱۰ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

  • کد خبر : 9062
  • 19 آبان 1398 - 22:17
۱۰ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۰ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

با دستور رئیس جمهور و حضور وزیر نیرو؛ ۱۰ پروژه صنعت آب و برق به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان در استان یزد افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۱۰ پروژه صنعت آب و برق استان یزد به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان همزمان با سفر استانی هیئت دولت به این استان، با دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، “رضا اردکانیان” وزیر نیرو که به عنوان نماینده دولت در روستای اسلامیه شهرستان تفت حضور پیدا کرده بود، گزارشی از پروژه‌های آماده افتتاح از طریق ویدئو کنفرانس برای حاضران در مراسم بهره‌برداری همزمان از چندین طرح عمرانی و زیربنایی یزد ارائه کرد و سپس با دستور رئیس جمهور، بهره‌برداری از این طرح‌ها آغاز شد.

در این مراسم، عملیات اجرایی یکپارچه تامین منابع مالی و اجرای طرح آبرسانی به مجتمع‌های روستایی شهرستان تفت آغاز شد. این پروژه با ارزش سرمایه گذاری ۳۵۵ میلیارد تومان، آبرسانی به ۲۶۶ روستا با جمعیت ۱۲۰ هزار و ۸۲۹ نفر را در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد داد.

آبرسانی به روستای سازند و مغستان با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به روش BOT با هدف تامین آب شرب پایدار برای جمعیت ۴۰۲ نفر از ساکنان دو روستا در اردکان، از دیگر طرح‌هایی بود که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

سیستم بازچرخانی پساب خاکستری به منظور جایگزینی آب شرب با آب تصفیه شده فاضلاب خاکستری با ظرفیت حدود پنج میلیون لیتر آب شرب در سال، افزایش توان ۳۵ مگاواتی نیروگاه چادرملو با اجرای سیستم خنک کننده هوای ورودی کمپرسور ها با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار با هدف کمک به کاهش خاموشی ها در پیک بار تابستان و پروژه ارتقای توان علمی نیروگاه سیکل ترکیبی یزد به ظرفیت ۵ مگاوات با ۳ میلیارد تومان اعتبار و هدف تامین برق مطمئن و پایدار از جمله طرح‌های افتتاح شده است.

همچنین در این مراسم، توسعه پست ۶۳ کیلوولت خضرآباد در شهرستان اشکذر با ۱۰.۵ میلیارد تومان اعتبار برای تامین برق مشترکان صنعتی فولاد یزد، پست ۲۳۰ کیلوولت ابرکوه با ۳۶ میلیارد تومان اعتبار به منظور تامین برق مورد نیاز متقاضیان و افزایش اطمینان برق‌رسانی به مشترکان منطقه و پست ۶۳ کیلوولت امامزاده در شهرستان اردکان با ۱۴.۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری رسید.

پروژه توسعه فیدر ۲۳۰ کیلوولت در پست اردکان با ۳.۸ میلیارد تومان و توسعه فاز دوم پست ۴۰۰ کیلوولت سرو در شهرستان اردکان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین برق مشترکان بخش صنعتی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این مراسم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9062

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.