6

۱۰ کشته در تصادف اتوبوس هندی با خطوط انتقال برق

  • کد خبر : 17398
  • 21 بهمن 1398 - 8:42
۱۰ کشته در تصادف اتوبوس هندی با خطوط انتقال برق

منابع خبری هندی گزارش دادند ۱۰ نفر در حادثه برخورد یک اتوبوس با خطوط انتقال برق در هند کشته شدند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری هندی پی‌تی‌آی، پلیس هند اعلام کرد بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خطوط انتقال برق موجب آتش گرفتن این اتوبوس در حالی که حدود ۴۰ […]

منابع خبری هندی گزارش دادند ۱۰ نفر در حادثه برخورد یک اتوبوس با خطوط انتقال برق در هند کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری هندی پی‌تی‌آی، پلیس هند اعلام کرد بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با خطوط انتقال برق موجب آتش گرفتن این اتوبوس در حالی که حدود ۴۰ مسافر را جا به جا می‌کرد شده و باعث کشته شدن ۱۰ نفر از مسافران آن شد.

سدار جایانت کومار موهاپاترا، از مقامات پلیس هند اعلام کرد حادثه در ایالت اودیشا در شرق این کشور در نزدیکی منطقه مانداراجپور هنگامی روی داد که اتوبوس بعد از برخورد با خطوط انتقال برق ۱۱ کیلو ولتی در کنار جاده آتش گرفت.

خبرگزاری هندی پرس تراست آو ایندیا گزارش داد این منبع اعلام کرد ۵ نفر دیگر از مسافران اتوبوس در وضعی بحرانی در بیمارستان بستری شدند.

سوکانت ستی، رئیس آتش نشانی محلی نیز اعلام کرد بر اساس مشاهدات اولیه، وقتی که راننده اتوبوس را به کنار جاده باریکی هدایت می‌کرد تا به خودرو دیگری اجازه عبور بدهد، اتاق اتوبوس با خط انتقال برق برخورد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17398

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.