3

۱۱.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی تولید شد

  • کد خبر : 74915
  • 23 فروردین 1401 - 15:43
۱۱.۶ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه شهید رجایی تولید شد
علی فرهور در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی خالص نیروگاه در ۱۲ ماهه سال گذشته، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفند همان سال، ۱۱ میلیارد و ۶۱۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل‌ترکیبی این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: در سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص توسط واحدهای سیزده‌گانه نیروگاه تولید و در اختیار شبکه سراسری برق کشور قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، علی فرهور در تشریح میزان تولید انرژی الکتریکی خالص نیروگاه در ۱۲ ماهه سال گذشته، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان اسفند همان سال، ۱۱ میلیارد و ۶۱۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل‌ترکیبی این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

فرهور ادامه داد: از این میزان انرژی، پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه سیکل‌ترکیبی و ۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نیروگاه بخار تولید شده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی تاکید کرد: در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، تولید انرژی الکتریکی خالص در این نیروگاه یک درصد نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ افزایش داشته است.

وی در خصوص میزان تولید انرژی در اسفند سال گذشته نیز بیان داشت: در دوازدهمین ماه سال گذشته نیز ۶۷۵ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=74915
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.