3

۱۲۰۰ چراغ روشنایی معابر در جیرفت نصب شد

  • کد خبر : 24604
  • 23 اردیبهشت 1399 - 18:26
۱۲۰۰ چراغ روشنایی معابر در جیرفت نصب شد
«غلامعباس انجم شعاع» گفت: یکهزار و ‌۲۰۰ چراغ روشنایی معابر طی سال گذشته در شهرستان جیرفت به منظور بهبود روشنایی نصب شده است. مدیر امور برق جیرفت بیان کرد: علاوه بر این تعداد چراغ، بیش از یکهزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف برای زیر ساخت روشنایی معابر نیز در این شهرستان ایجاد شده است.

غلامعباس انجم شعاع گفت: یکهزار و ‌۲۰۰ چراغ روشنایی معابر طی سال گذشته در شهرستان جیرفت به منظور بهبود روشنایی نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «غلامعباس انجم شعاع» گفت: یکهزار و ‌۲۰۰ چراغ روشنایی معابر طی سال گذشته در شهرستان جیرفت به منظور بهبود روشنایی نصب شده است.

مدیر امور برق جیرفت بیان کرد: علاوه بر این تعداد چراغ، بیش از یکهزار و ۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف برای زیر ساخت روشنایی معابر نیز در این شهرستان ایجاد شده است.

وی با بیان این مطلب که چراغ های روشنایی معابر در خیابان، کوچه شهر و روستاها ایجاد شد، اظهار کرد: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی برای روشنایی معابر هزینه شد.

انجم شعاع خاموشی های سال گذشته شهرستان را حداقل خاموشی برشمرد و ابراز کرد:
طی چند سال اخیر فعالیت های موثری در بخش بهینه و مقاوم سازی شبکه برق صورت پذیرفته و خاموشی های ناشی از عوامل جوی در سال گذشته به حداقل رسیده است.

نیروگاهیان

مدیر امور برق جیرفت با اشاره به این که پایداری شبکه برق شهرستان جیرفت در حوادث افزایش یافته است، عنوان کرد: سالانه مقاوم سازی شبکه های قدیمی ‌و در معرض آسیب برق در دستور کار قرار گرفته تا در بحران ها با کمترین مشکل مواجه باشیم.

وی از اجرای طرح پاداش همکاری مشترکین در پیک مصرف انرژی طی سال جاری خبر داد و افزود: سال گذشته در قالب این طرح ۵ میلیارد و ۲۹۰ میلیون ریال به حساب بستانکاری مشترکین برق شهرستان جیرفت واریز شده است.

انجم شعاع ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان با هدف مدیریت مصرف برق، کاهش پیک مصرفی، پایداری شبکه و همچنین جلوگیری از خاموشی های احتمالی پرداخت پاداش همکاری پیک تابستان به مشترکین برق را در دستور کار قرار داده است.

مدیر امور برق جیرفت از تفاهم نامه همکاری با یکهزار و ۳۵ مشترک در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور سال گذشته، خبر داد و افزود: مشترکینی که در بازه زمانی فوق و در ساعات پیک مصرف برق اقدام به کاهش مصرف کرده اند، مشمول پرداخت پاداش شده اند.

وی با اشاره به سامانه پرداخت تلفنی قبوض برق از طریق شماره ۱۵۲۱، ابراز کرد: مشترکین می توانند با شماره گیری ۱۵۲۱ از طریق تلفن ثابت یا همراه اقدام به پرداخت قبض خود کنند.

انجم شعاع از اضافه شدن کد دستوری برای خود اظهاری کنتور مشترکین خبر داد و بیان کرد: مشترکین می توانند با ارسال کد دستوری با فرمت کیلو وات کم باری، کیلو وات میان باری، کیلو وات اوج بار، شناسه قبض R را به شماره ۲۰۰۰۰۸۰۰۰ ارسال کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24604

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.