4

۱۲ پروژه احداث برق در مازندران و گلستان اجرا می شود

  • کد خبر : 25494
  • 01 خرداد 1399 - 18:26
۱۲ پروژه احداث برق در مازندران و گلستان اجرا می شود
افضلی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۱۲ پروژه احداث توسعه برق در مازندران و گلستان اجرا می شود، گفت: این پروژه ها در شهرهای مختلف با سرمایه گذاری بیش از چهار هزار میلیارد ریالی اجرا می شود.

افضلی، مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: امسال ۱۲ پروژه احداث توسعه برق در شهرهای مختلف این دو استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار بازار،افضلی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی صورت گرفته ۱۲ پروژه احداث توسعه برق در مازندران و گلستان اجرا می شود، گفت: این پروژه ها در شهرهای مختلف با سرمایه گذاری بیش از چهار هزار میلیارد ریالی اجرا می شود.

وی افزود: با اجرای این پروژه ها برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود و ۵۴۰ نفر نیز در حین اجرای پروژه ها مشغول کار خواهند شد.

نیروگاهیان

وی ادامه داد: شرکت برق منطقه ای، انرژی الکتریکی را از نیروگاه ها تحویل گرفته و آن را در نزدیکی شهرها و روستاها به شرکت توزیع برق تحویل می دهد اما مازندران و گلستان به دلیل رشد بیش از اندازه برق در کشور، رتبه نخست را دارا است.

افضلی یادآور شد: از این رو هر سال شبکه های این دو استان را برای سال آینده آماده می کنیم و یا شبکه های جدیدی را دایر و شبکه های قدیمی را تقویت می کنیم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=25494

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.