5

۱۵۰۰ کنتور هوشمند در ورامین نصب شد

  • کد خبر : 8639
  • 28 مهر 1398 - 11:49
۱۵۰۰ کنتور هوشمند در ورامین نصب شد

۱۵۰۰ کنتور هوشمند در ورامین نصب شد رئیس شرکت توزیع برق ورامین اعلام کرد:‌ یک‌هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمند در مناطق مختلف این شهرستان نصب شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، مسلم حاجی مزدرانی، رئیس شرکت توزیع برق ورامین روز یکشنبه گفت: نصب این تعداد دستگاه کنتور هوشمند (فهام) در قالب طرح […]

۱۵۰۰ کنتور هوشمند در ورامین نصب شد

رئیس شرکت توزیع برق ورامین اعلام کرد:‌ یک‌هزار و ۵۰۰ کنتور هوشمند در مناطق مختلف این شهرستان نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، مسلم حاجی مزدرانی، رئیس شرکت توزیع برق ورامین روز یکشنبه گفت: نصب این تعداد دستگاه کنتور هوشمند (فهام) در قالب طرح ملی فراسامانه هوشمند اندازه‌گیری و مدیریت انرژی انجام شده است.
وی بیان کرد: کنتورهای هوشمند برق علاوه بر چاه‌های آب، برای مشترکان صنعتی و سنگین (دیماندی) نیز نصب می‌شود.
به گفته این مسئول اندازه گیری و مدیریت انرژی تحویلی به مشترکان از طریق قرائت از راه دور و پایش اطلاعات متفاوت در زمینه توان در نقطه تحویل به مشترکان با استفاده از نرم افزارهای واسط هدف اصلی اجرای این طرح است.
وی اظهارداشت: با نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه ‌های آب، میزان دبی خروجی بر اساس پروانه بهره‌برداری چاه برای کنتور تعریف و با تجاوز از میزان دبی تعریف شده، برق چاه قطع می‌شود که این امر در مدیریت مصرف آب، نقش مهم و بسزایی دارد.
حاجی مزدرانی تصریح کرد: کار تعویض کنتورهای قدیمی چاه آب با همکاری امور آب انجام می‌شود و متقاضیان تمدید پروانه بهره‌برداری چاه نیز ملزم به تعویض کنتور خود هستند.

بیش از سه هزار و ۱۰۰ چاه آب مجاز و غیرمجاز در دشت ورامین وجود دارد.
شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8639

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.