5

۱۵۴۵کیلومتر شبکه سیمی برق خراسان رضوی به کابل خودنگهدار تبدیل شد

  • کد خبر : 100632
  • 21 فروردین 1402 - 16:14
۱۵۴۵کیلومتر شبکه سیمی برق خراسان رضوی به کابل خودنگهدار تبدیل شد
"محسن ذبیحی" بیان کرد: طی سه سال گذشته از اجرای این طرح تجارب زیادی بدست آمده و نیروهای عملیاتی، توانمندی لازم را در این بخش بدست آورده‌اند که با ادامه این روند شرکت خراسان رضوی می‌تواند، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تبدیل کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۱۵۴۵ کیلومتر از شبکه سیمی این استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “محسن ذبیحی” بیان کرد: طی سه سال گذشته از اجرای این طرح تجارب زیادی بدست آمده و نیروهای عملیاتی، توانمندی لازم را در این بخش بدست آورده‌اند که با ادامه این روند شرکت خراسان رضوی می‌تواند، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار تبدیل کند.

وی ادامه داد: استفاده از توان همه گروه‌های اجرایی در مدیریت برق شهرستان‌ها، پشتیبانی حوزه ستادی، تسهیل امور و روان‌سازی کار، در صحنه بودن مدیران و تعامل با بخش اجرایی و اتخاذ راهکارهای ساده، در نظر گرفتن ملاحظات دستگاه‌های نظارتی در تصمیم‌گیری‌ها و مستندسازی همه اقدامات، در روند اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بیش از یک سال از طرح موضوع فرهنگ سازمانی در این شرکت می‌گذرد و تاکنون به ضرورت اجرای آن تاکید فراوان شده و گام‌هایی نیز در این مسیر برداشته شده است.

وی در ادامه به لزوم بیشتر کنترل‌پذیری مشترکان برق در سال جدید اشاره کرد و افزود: در حوزه کنترل‌پذیری مشترکان تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم، در این راستا طبق پیش‌بینی انجام گرفته باید حدود ۲ هزار و ۵۰۰ تابلوی جدید برق را نصب کرد که تاکنون نصب هزار و ۵۰۰ تابلو محقق شده است.

 

 

نیروگاهیان

ذبیحی با اشاره به فعالیت‌های بخش تدارکات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال گذشته گفت: ۳۵۰ کیلومتر فیبرنوری تحویل انبارهای این شرکت شد که به زودی میزان آن به ۴۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید بستری ایمن برای انتقال اطلاعات و تسریع در انجام کار در شرکت توزیع برق خراسان رضوی فراهم شود، اظهار داشت: سال گذشته موفق به تمدید گواهینامه HES شدیم، اما کارگاه عملیاتی این شرکت به وسعت استان خراسان رضوی بوده و به همان نسبت مخاطرات در کار نیز بسیار است که با تلاش‌های انجام گرفته خوشبختانه سال بی‌حادثه‌ای را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=100632
  • نویسنده : سید مجید آزیز
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.