3

۱۵ پروژه صنعت برق استان تهران فردا افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 30077
  • 12 مرداد 1399 - 22:12
۱۵ پروژه صنعت برق استان تهران فردا افتتاح می‌شود
"آرش كردي" مديرعامل شركت برق منطقه‌اي تهران در این رابطه گفت: اين پروژه‌ها با هزينه‌اي بالغ بر 2 میلیارد و 852 میلیون ریال و با هدف افزايش قابليت اطمينان و پايداري شبكه فوق‌توزيع در استان‌ تهران برای گذر از پيك بار ۹۹ و پیشگیری از بروز حوادث ناخواسته در شبکه اجرا شده است.

۱۵ پروژه فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران با سرمایه‌گذاری ۲۸۵ میلیارد تومان، فردا دوشنبه در قالب چهاردهمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “آرش کردی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران در این رابطه گفت: این پروژه‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال و با هدف افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه فوق‌توزیع در استان‌ تهران برای گذر از پیک بار ۹۹ و پیشگیری از بروز حوادث ناخواسته در شبکه اجرا شده است.
وی افزود: پست ۶۳ کیلوولت کارون، تقویت و توسعه پست‌های شمس آباد ۲، پاکدشت، فاطمیه، مشیریه، ظفر و نصب فیدرهای ۲۰ کیلوولت ترانس سوم شهریار، خطوط ۶۳ کیلوولت ارتباطی طرشت، شریف آباد، شیخ بهایی، ورامین، دوشان تپه_شهدا و دوشان تپه _پیروزی و پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی در ۸ شبکه، نصب و بهره‌برداری خازن‌های ۲۰ کیلوولت در ۳۰ پست فوق توزیع، طرح‌های قابل افتتاح این هفته از پویش به‌شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از توان تولید ملی و تجهیزات ساخت داخل کشور به میزان بیش از ۹۷ درصد از ویژگی‌های بارز این پروژه‌ها محسوب می‌شود.

نیروگاهیان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30077

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.