7

۱۷ طرح اداره برق آستارا در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 30445
  • 20 مرداد 1399 - 11:38
۱۷ طرح اداره برق آستارا در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود
اداره برق آستارا دارای پنج بخش اداری، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت، ۲۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۵۴ هزار مشترک برق است.

رئیس اداره برق آستارا گفت: برای تقویت شبکه توزیع برق، سه دستگاه ترانس و ۱۹ کیلومتر کابل خودنگهدار تامین شده‌است و ۱۷ طرح توسعه انرژی در نقاط مختلف این شهرستان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،فرزین بهامین روز یکشنبه در اداره برق آستارا اظهار کرد: در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، ۳۸ درصد از ۵۶ هزار مشترک برق، صورتحساب خود را پرداخت کرده اند و کاهش پرداخت بهاء برق، به تامین نیازهای زیرساختی، تداوم خدمات و نگهداری شبکه برق آسیب می زند.

وی ادامه داد: هزینه‌های نگهداری و توسعه شبکه برق از طریق فروش انرژی تامین می‌شود و مشترکان با پرداخت به موقع صورتحساب مصرفی، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته هشت دفعه ترانس و ۱۵ دفعه سیم برق در آستارا سرقت شده است و گشت های ویژه را برای حفاظت تجهیزات برق در شهرستان تشدید کرده ایم.

رئیس اداره برق آستارا گفت: در فصل گرما به علت استفاده مداوم از لوازم سرمایشی، مصرف برق نسبت به سایر فصل ها دو برابر می شود و شهروندان و گردشگران در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

نیروگاهیان

وی یادآور شد: اداره برق آستارا دارای پنج بخش اداری، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت، ۲۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۵۴ هزار مشترک برق است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30445

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.