3

۱۸۰ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه شبکه برق کاشان هزینه شد

  • کد خبر : 16702
  • 13 بهمن 1398 - 8:43
۱۸۰ میلیارد ریال برای بهسازی و توسعه شبکه برق کاشان هزینه شد

رییس اداره برق کاشان گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال برای بهینه‌سازی، تعمیرات، توسعه و ساخت شبکه‌های برق این شهرستان در سال‌جاری هزینه شده است.   بیشتر بخوانید رتبه نخست کاشان در نصب سامانه‌های انرژی خورشیدی در استان اصفهان اتصال برق علت ۴۲ درصد آتش سوزی های منازل مسکونی کاشان لزوم بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق روستایی […]

رییس اداره برق کاشان گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال برای بهینه‌سازی، تعمیرات، توسعه و ساخت شبکه‌های برق این شهرستان در سال‌جاری هزینه شده است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازایرنا،علیرضا عرب‌بیگی روز شنبه به مناسبت دهه فجر بیان کرد: ۷۱ میلیارد ریال از این اعتبارها برای بهینه‌سازی و تعمیرات شبکه‌های توزیع و بقیه نیز برای توسعه، ساخت شبکه‌های توزیع و روشنایی شهرستان کاشان اختصاص یافته است.

وی افزایش ۲۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برق و گسترش ۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط را از جمله اقدام‌ها برشمرد و جابه‌جایی و راه‌اندازی شبکه در طرح زیرگذر مدخل شهر، رفع گسترده ضعف ولت و ظرفیت‌سازی ناشی از افزایش مصرف در محله‌های شهر کاشان و شهرها و روستاهای اطراف را از دیگر فعالیت‌های شاخص عنوان کرد.

رییس اداره برق کاشان تعویض و اصلاح ۲ هزار و ۴۸۰ کنتور خراب، آزمایش ۳۲ هزار و ۴۰۰ مورد لوازم اندازه‌گیری در بخش‌های مختلف را از دیگر اقدام‌های مدیریت برق شهرستان کاشان در سال‌جاری بیان کرد.

به گفته وی، کسب رتبه برتر نصب و بهره‌برداری از سامانه‌های خورشیدی در استان اصفهان با یک‌هزار و ۶۷۰ کیلووات نصب سامانه‌های خورشیدی در سال‌های گذشته تاکنون که ۶۵۰ کیلووات نصب و ۴۰۰ کیلووات طرح نیز در دست اقدام و آماده بهره‌برداری نیز از دیگر فعالیت‌های امسال مدیریت برق کاشان در بحث انرژی‌های تجدیدپذیر است.

عرب بیگی با اشاره به جذب چهار هزار و ۶۰۴ مشترک اضافه کرد: مدیریت برق کاشان از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۳ هزار و ۶۲۸ مورد اعزام گروه‌های عملیاتی برای کمک‌رسانی به مشترکان داشت که در این مدت ۲۱ دستگاه کلید کنترل فرمان از راه دور برای عیب‌یابی و کاهش زمان خاموشی مشترکان نصب شد.

وی با اشاره به ۹ هزار و ۸۰۰ مورد سرویس روشنایی معابر و تبدیل یک هزار و ۴۰۰ مورد چراغ روشنایی ۱۲۵ واتی به ۲۰ وات ال.ای.دی برای رفاه حال مردم و کاستن از اتلاف انرژی، از رتبه نخست نصب و راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی در سطح استان، بالاترین ضریب عملکرد کاهش مصرف انرژی در اوج بار تابستان نسبت به سهمیه تخصیص یافته و بیشترین مقدار کاهش اوج بار غیرهمزمان در بخش‌های کشاورزی، اداری، تجاری و واحدهای خودتامین به عنوان دیگر اقدام‌های این مجموعه نام برد.

۱۹۲ هزار و ۵۵۷ مشترک برق در زمان حاضر در شهرستان کاشان وجود دارد.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16702

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.