3
همزمان با دهه فجر؛

۱۹پروژه آب و فاضلاب در همدان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است

  • کد خبر : 69871
  • 11 بهمن 1400 - 22:35
۱۹پروژه آب و فاضلاب در همدان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است
"فرهاد بختیاری" با اشاره به احداث جاده دسترسی به چاه و مخزن مجتمع آق‌کند در شهرستان کبودراهنگ گفت: این پروژه در سال جاری آغاز شد و با صرف هزینه ۲ هزار و ۲۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ پروژه آب و فاضلاب با اعتبار ۳۴۲ هزار و ۳۷۳ میلیون ریال در دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “فرهاد بختیاری” با اشاره به احداث جاده دسترسی به چاه و مخزن مجتمع آق‌کند در شهرستان کبودراهنگ گفت: این پروژه در سال جاری آغاز شد و با صرف هزینه ۲ هزار و ۲۷۱ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در ایام دهه فجر آماده بهره‌برداری است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خاطرنشان کرد: اجرای دو کیلومتر جاده دسترسی شامل تسطیح، آب پاشی، کوبیدن بستر، تهیه و حمل خاک پخش، آب‌پاشی، تسطیح، پروفیله کردن، رگلاژ و کوبیدن قشرهای خاکریزی، دو لایه ۱۵ سانت زیر اساس و اجرای ابنیه فنی کالورت از جمله اقدامات فنی در راستای اجرای این پروژه است.
وی با بیان اینکه اصلاح خط انتقال پمپاژ مجتمع صادق‌آباد در شهرستان اسدآباد در لیست پروژه‌های قابل افتتاح در بهمن ماه سال جاری قرار دارد، گفت: این پروژه با صرف ۶ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری می‌رسد.
بختیاری با اشاره به اینکه این پروژه نیز امسال آغاز شد و توانستیم آن را برای دهه فجر به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: لوله‌گذاری به طول یک هزار و ۲۵۰ متر در این پروژه انجام شده است.
وی در ادامه به پروژه اجرای فنس‌کشی چاه روستاهای ده‌نوش و چنارسفلی به طول ۱۱۰ متر در شهرستان اسدآباد اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز با هزینه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه تجهیز چاه روستای دینار‌آباد شهرستان بهار با صرف ۵ هزار میلیون ریال اعتبار استانی به بهره‌برداری می‌رسد عنوان کرد: حفر و تجهیز چاه و اجرای خط انتقال روستای همه‌کسی شهرستان بهار با کمک ۵ هزار میلیون ریالی خیرین و احداث ساختمان اداری امور آبفای این شهرستان در دو طبقه به مساحت۲۵۰ متر مربع با اعتبار ۲۷ هزار میلیون ریال از محل بخش خصوصی آماده بهره‌برداری است.
وی همچنین به اجرای ۱۲ هزار متر اصلاح شبکه توزیع و ۳ هزار متر اصلاح انشعاب و ۷۵۰ مورد اصلاح انشعاب روستای آورزمان شهرستان ملایر اشاره کرد و  یادآور شد: برای این پروژه که از سال ۹۷ آغاز شده بود ۱۳ هزار و ۹۲۲ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

 

نیروگاهیان

بختیاری از اجرای یک هزار و ۱۱۴ متر شبکه توزیع فنس‌کشی چاه و تجهیز حوضچه شیرآلات چاه در روستای نمازگاه شهرستان ملایر خبر داد و افزود: این پروژه با هزینه کرد ۳ هزار و ۷۲۴ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی انجام شد.
وی از اصلاح شبکه توزیع آبرسانی روستاهای شهرستان رزن به طول ۳ هزار متر سخن گفت و افزود: این پروژه نیز امسال با اعتبار ۶ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی اجرایی شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اجرای چاه مکانیکی، روتاری دشت بهار، چاه شماره ۲۵ به عمق ۹۶ متر و لوله جدار ۱۶ اینچ در شهرستان همدان خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی طی امسال به بهره‌برداری رسید.
وی در ادامه با بیان اینکه ۹ پروژه‌ آماده کلنگ‌زنی را از محل اعتبارات ملی و استانی در  دهه فجر داریم گفت: تهیه و اجرای خط انتقال مجتمع عظیم دره از علیصدر تا گاو زبان شهرستان کبودراهنگ با هزینه ۷۰ هزار و ۵ میلیون ریال در دستور کار است.
بختیاری اضافه کرد: کلنگ‌زنی اجرای بخش اول خط انتقال مجتمع حسین‌آباد آشوری در شهرستان بهار با اعتبار ۶۰ هزار میلیون ریال و اجرای بخش دوم خط انتقال این مجتمع با اعتبار  ۳۵ هزار و ۸۳۹ میلیون ریال انجام می‌شود.
وی با اشاره به احداث و فنس‌کشی مخزن بتنی یک هزار متر مکعبی روستای مالک اشتر شهرستان بهار با اعتبار ۳۰ هزار و ۶۴۲ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی گفت: احداث و فنس‌کشی مخزن هوائی ۵۰ مترمکعبی روستای هارون‌آباد شهرستان بهار با اعتبار ۱۷ هزار و ۱۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در دستور کار است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه پروژه خط انتقال آب شرب روستای حاجی‌آباد مجتمع کلان ملایر با اعتبار ۹ هزار و ۴۴۱ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی کلنگ‌زنی می‌شود تصریح کرد: اصلاح شبکه و انشعابات آب روستای کهکدان این شهرستان با اعتبار ۳۰ هزار و ۶۱۹ میلیون ریال از محل اعتبارت استانی مورد توجه است.
وی در خاتمه با اشاره به اجرای ۳ کیلومتر اصلاح شبکه آب شرب و اصلاح ۲۰۰ فقره انشعاب در  ۹ روستای شهرستان ملایر با اختصاص هزینه ۸ هزار و ۲۵۲ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی گفت: احداث مخزن ۳۰ مترمکعبی علمدارعلیا و فنس‌کشی مخزن و ساخت و تجهیز حوضچه در شهرستان ملایر با اعتبار استانی ۶۰ هزار و ۱۵ میلیون ریال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=69871
  • نویسنده : مسعود دلاوری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.