5

۱.۳ میلیون کیلووات انرژی در نیرگاه نکا تولید شد

  • کد خبر : 26375
  • 15 خرداد 1399 - 16:20
۱.۳ میلیون کیلووات انرژی در نیرگاه نکا تولید شد
محسن نعمتی با اشاره به تولید بیش از ۶۸۲ میلیون و ۵۸۱ هزار کیلووات ساعت انرژی ماه گذشته در این نیروگاه اظهار داشت: در ماه فروردین ماه نیز بیش از ۶۳۷ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه تولید شده است.

نعمتی، مدیرعامل نیروگاه نگا از تولید بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در این نیروگاه خبر داد و گفت: ۱۱ درصد انرژی تعهدشده محقق شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار بازار،محسن نعمتی با اشاره به تولید بیش از ۶۸۲ میلیون و ۵۸۱ هزار کیلووات ساعت انرژی ماه گذشته در این نیروگاه اظهار داشت: در ماه فروردین ماه نیز بیش از ۶۳۷ میلیون کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه تولید شده است.

نیروگاهیان

وی با اشاره به تولید بیش از ۶۸۲ میلیون کیلووات ساعت انرژی ماه اردیبهشت در نیروگاه اظهار داشت:از این میزان ۶۵۷ میلیون و ۴۱۵ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.

وی افزود: در این ماه ۶۶.۹ درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و ۳۳.۱ درصد در واحدهای بلوک سیکل ترکیبی بوده است و در مجموع ۱۱.۸ درصد انرژی تعهد شده نیروگاه در سال جاری محقق شده است.

نعمتی گفت: نیروگاه نکا با ظرفیت دو هزار و ۲۱۴ مگاوات با گذشت بیش از ۴۰ سال از بهره بردرای و با تولید چهار درصد از برق کشور نقش بسزایی در پایداری شبکه سراسری برق دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26375

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.