3

۲۰ درصد کارخانه‌ها و نیروگاه‌ها از سوخت مازوت استفاده می‌کنند

  • کد خبر : 34389
  • 05 آبان 1399 - 17:43
۲۰ درصد کارخانه‌ها و نیروگاه‌ها از سوخت مازوت استفاده می‌کنند
سازمان حفاظت محیط زیست به صورت جدی پیگیر این موضوع است تا نیروگاه‌ها و کارخانه‌ها از سوخت مازوت استفاده نکنند.

رئیس مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به صورت میانگین ۲۰ درصد نیروگاه‌ها و کارخانه‌های کشور از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد مهدی میرزایی قمی رئیس مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست در گفتگوی تلویزیونی با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال با آلودگی هوای بیشتری مواجه هستیم اظهار کرد: یکی از منابع تاثیر گذار بر آلودگی هوا، منابع ساکن یا نیروگاه‌ها و کارخانه هاست، اگر در واقع این منابع از سوخت استاندارد استفاده نکنند باعث تولید ذرات معلق و اکسید‌های گوگرد می‌شود.

نیروگاهیان

رئیس مرکز هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به صورت میانگین در سراسر کشور ۲۰ درصد نیروگاه‌ها از سوخت مازوت استفاده می‌کنند.

او افزود: سازمان حفاظت محیط زیست به صورت جدی پیگیر این موضوع است تا نیروگاه‌ها و کارخانه‌ها از سوخت مازوت استفاده نکنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=34389

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.