4

۲۵ درصد از فضای موجود در نیروگاه منتظر قائم به فضای سبز تبدیل می شود

  • کد خبر : 13019
  • 11 دی 1398 - 19:09
۲۵ درصد از فضای موجود در نیروگاه منتظر قائم به فضای سبز تبدیل می شود

رییس کمیسیون ماده هفت شهرداری فردیس از کاشت درخت و فضای سبز در ۲۵ درصد از فضای نیروگاه منتظر قائم خبر داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش البرز فردا ، مجتبی قاسمی در جلسه کمیسیون ماده هفت شهرداری فردیس که صبح چهارشنبه با حضور مسئول فضای سبز نیروگاه منتظر قائم برگزار […]

رییس کمیسیون ماده هفت شهرداری فردیس از کاشت درخت و فضای سبز در ۲۵ درصد از فضای نیروگاه منتظر قائم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش البرز فردا ، مجتبی قاسمی در جلسه کمیسیون ماده هفت شهرداری فردیس که صبح چهارشنبه با حضور مسئول فضای سبز نیروگاه منتظر قائم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای سبز و نقش مهم درختان در تولید اکسیژن و کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: با توجه به معضل آلودگی هوا در فردیس، نیروگاه منتظر قائم که مکانی وسیع است، متعهد شد که ۲۵ درصد از مساحت این نیروگاه را به کاشت درختان و فضای سبز اختصاص یابد.

وی در ادامه افزود: همچنین در شهرک شهید حسینی که خانه های سازمانی نیروگاه منتظر قائم در آن وجود دارد نیز به نسبت توسعه ۲۵ درصدی کاشت درخت و فضای سبز اقدام می شود.

قاسمی با اشاره به آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در فردیس، سیاست اصلی کمیسیون ماده هفت شهرداری فردیس را حفظ و توسعه فضاهای سبز و کلنی های سبز موجود در شهر فردیس اعلام کرد و گفت: فضاهایی همچون شهرک خانه، آموزشگاه و ندامتگاه شهید کچوئی و غیره و همچنین توسعه پارک ها و کاشت درخت در معابر اصلی و فرعی و شهرک های صنعتی و محیط های پیرامون کارخانه جات در دستور کار است.

رئیس کمیسیون ماده هفت شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: خوشبختانه این کمیسیون با همکاری کارخانه جات، شهرک ها و غیره در حفظ و توسعه فضاهای سبز اقدامات مثبتی انجام داده است و امید داریم با برنامه ریزی و انجام اقدامات مطلوب شاهد کاهش آلودگی هوا در شهرمان باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=13019

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.