2
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان:

۲۶۸ مشترک خانگی کردستان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند

  • کد خبر : 119504
  • 17 دی 1402 - 14:27
۲۶۸ مشترک خانگی کردستان پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند
وی افزود: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جمعاً مبلغی بالغ بر ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال پاداش همکاری بخش خانگی در طرح‌های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار مهر اظهار داشت: هرساله متناسب با میزان همکاری مشترکان بخش‌های مختلف در ایام اوج مصرف برق، پاداش‌های ویژه‌ای از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی اعمال می‌شود.

وی افزود: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان جمعاً مبلغی بالغ بر ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال پاداش همکاری بخش خانگی در طرح‌های مدیریت مصرف اهدا کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان به میزان مشمولین دریافت پاداش صرفه‌جویی اشاره کرد و بیان داشت: از مجموع یک میلیون ۴۵۷ هزار و ۵۱۳ قبض صادر شده برای مشترکان بخش خانگی استان کردستان در بازه زمانی ۱۵ خرداد ماه تا پایان شهریورماه سال جاری، میزان ۳۸۰ هزار و ۹۹۷ صورتحساب مشمول دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند.

وی در ادامه تصریح کرد: میزان ۲۶.۱ درصد از مشترکان خانگی استان کردستان در تابستان امسال مشمول پاداش شدند و مبلغی بالغ بر ۲۰۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون ریال پاداش صرفه‌جویی دریافت کردند.

وی تاکید کرد: این میزان در صورتحساب‌های برق مصرفی به صورت‌های بستانکاری، قبض رایگان و یا به صورت کاهش در مبلغ صورتحساب، اعمال شد.

لهونیان تاکید کرد: در سال جاری با بهره‌گیری از شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی، همکاری مطلوب مشترکان بخش خانگی و نصب و راه‌اندازی تجهیزات هوشمند لوزام اندازه‌گیری در سطح شبکه توانستیم از رشد نامتعادل مصرف در تعرفه خانگی جلوگیری کنیم و شبکه ای پایدار را مدیریت نمائیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بار منحصر به فصل تابستان نیست گفت: لازم است در تمامی فصول سال حتی در فصل زمستان به جهت وابستگی نیروگاه‌های تولید برق به گاز مصرفی این مهم رعایت شود و مصرف انرژی مشترکین پر مصرف در طول دوره‌های مختلف کنترل و پایش شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خواستار استمرار توجه به راهکارهای ساده و لیکن مهمی، چون کاهش روشنایی‌های غیرضروری در روز و عدم استفاده همزمان از وسایل پرمصرف برقی در زمان‌های اوج مصرف برق شد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=119504

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.