1

۲۶ کیلومتر از شبکه برق خنداب اصلاح و بهینه‌سازی شد

  • کد خبر : 17923
  • 26 بهمن 1398 - 15:43
۲۶ کیلومتر از شبکه برق خنداب اصلاح و بهینه‌سازی شد

مدیر توزیع برق شهرستان خنداب گفت: ۲۶ کیلومتر از شبکه برق این شهرستان در سال جاری اصلاح و بهینه‌سازی شده که تبدیل ۳۱ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار از مهمترین اقدامات انجام شده در این خصوص است.   بیشتر بخوانید لزوم بهسازی و نوسازی شبکه‌های برق روستایی نقش ایمنی وبهداشت کار دربهسازی ساختار […]

مدیر توزیع برق شهرستان خنداب گفت: ۲۶ کیلومتر از شبکه برق این شهرستان در سال جاری اصلاح و بهینه‌سازی شده که تبدیل ۳۱ کیلومتر شبکه سیمی فرسوده به کابل خودنگهدار از مهمترین اقدامات انجام شده در این خصوص است.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا، « مصطفی دهقانی» روز شنبه افزود: نصب چهار دستگاه سکسیونرگازی با امکان قابلیت فرمان قطع و وصل از مرکز کنترل و نصب ۱۱۷ عدد کات اوت فیوز به منظور کاهش خاموشی‌های فشار متوسط از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: تقویت یک‌هزار و ۸۵ نقطه از شبکه سیمی برای جلوگیری از سرقت سیم با استفاده از اسپیسر، جابجایی و مقاوم‌سازی ۶ هزار متر شبکه در مسیر سیلاب، تقویت ۷۵ حلقه چاه ارت، بازسازی ۵۳ مورد زیرچینی تابلوها وجابجایی ۸۵ اصله پایه فرسوده بخش دیگری از اقدامات توزیع برق این شهرستان است.

دهقان اظهار داشت: ۶ هزار و ۳۱ دستگاه کنتور برق در سال جاری بازرسی و تست شده، سه هزار و ۶۸۴ مورد کابل سرویس مشترکان اصلاح، ۵۴۳ کنتور معیوب تعویض و ۱۱۵ برق غیرمجاز جمع‌آوری شده است.

وی گفت:۴۷۸ انشعاب جدید امسال به متقاضیان برق شهرستان خنداب اضافه شد و تعداد مشترکان این بخش به ۲۳ هزار رسیده است.

شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی است و در این منطقه بیش از ۵۴ هزار نفر زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17923

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.