2
در منطقه گرمسیر

۲۷۹هزار مشترک برق اهواز مشمول پاداش شدند

  • کد خبر : 111961
  • 21 شهریور 1402 - 16:21
۲۷۹هزار مشترک برق اهواز مشمول پاداش شدند
از ابتدای خردادماه ۱۴۰۲ با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در اهواز تا نیمه شهریورماه تعداد ۲۷۹ هزار و هفتصد و نه مشترک مشمول دریافت قبض رایگان و پاداش صرفه‌جویی شدند.

مدیرعامل برق اهواز گفت: با اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی در مصرف برق در اهواز تا نیمه شهریورماه سال جاری ۲۷۹هزار مشترک در کلانشهر اهواز مشمول دریافت پاداش شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، از ابتدای خردادماه ۱۴۰۲ با اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی در اهواز تا نیمه شهریورماه تعداد ۲۷۹ هزار و هفتصد و نه مشترک مشمول دریافت قبض رایگان و پاداش صرفه‌جویی شدند.

عبدالحمید عباس شیاری از دریافت قبض برق رایگان به مشترکان در اهواز خبرداد و گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی اقدامات گسترده تبلیغاتی در بخش های مختلف رسانه‌های جمعی با هدف جلب مشارکت خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: با همراهی و همکاری مناسب شهروندان عزیز اهوازی در تابستان گرم امسال بار شبکه مدیریت شده و از محل صرفه‌جویی‌های انجام شده توسط مشترکان کمبود پیش آمده ناشی از تولید و نیاز اعمال و اجرای برنامه زمانبندی خاموشی به حداقل رسیده و بدون اعمال خاموشی با برنامه موفق به عبور از پیک بار تابستان شدیم.

شیاری بیان داشت: تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۲ با اعمال ۱۴۰ برنامه صرفه‌جویی و راهکارهای عملیاتی و جلب مشارکت مردم تعداد ۲۷۹ هزار و هفتصد و نه مشترک متناسب با میزان کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته شدند.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان اهوازی بابت کاهش مصارف در فصل گرم گفت: شهروندان مسئولیت‌پذیر اهواز با اعلام گسترده خبر ناترازی و کمبود برق ناشی از تولید، فرزندان خود را در صنعت برق کلانشهر اهواز را تنها نگذاشته و پا به پای آنها با کاهش مصارف غیرضروری و مدیریت بهینه مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ مشمول پاداش صرفه جویی شده و نزدیک به ۵۴۰ میلیارد ریال پاداش صرفه‌جویی در قالب قبض برق رایگان و بستانکاری در صورتحساب را به خود اختصاص دهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=111961
  • نویسنده : علیرضا شکرخدایی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.